• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
پارس وی دی اس
2

آقای استاندار؛ لطفا به مردم کاشمر وعده ندهید!!

  • کد خبر : 10001
  • ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲
آقای استاندار؛ لطفا به مردم کاشمر وعده ندهید!!
صدای خاوران-رئیس اداره راه و شهرسازی کاشمر در همین خصوص درباره آخرین وضعیت محور کاشمر به شادمهر اظهار کرد: طی سه ماه گذشته از قطعه دوم فقط 5.3 کیلومتر آن آسفالت شده است. سیداحسان حسینی با بیان این‏که پیمانکار قطعه دوم از سال 97 شرایط لازم را اخذ و شروع به کار نموده است، گفت: چون شرکتی که برای اجرای پل بهاریه انعقاد قرارداد نموده قیمتش بر اساس سال 97 بوده و از سویی قیمت میلگرد و بتن و... افزایش یافته، به‌نوعی اعلام ورشکستگی کرده است.

خردادماه پارسال، استاندار خراسان‌رضوی در بازدید از پروژه احداث باند دوم مسیر کاشمر به سه‌راهی شادمهر وعده داد؛ 40 کیلومتر باقی‌مانده از این جاده 55 کیلومتری، در هفته دولت 1402 تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد، اما 28 تیرماه امسال که به‌عنوان سخنران همایش بصیرتی عفاف و حجاب به کاشمر سفر داشت؛ در جمع خبرنگاران مجدد وعده داد فقط 5 کیلومتر از20 کیلومتر قطعه دوم در هفته دولت زیر بار ترافیکی می‌رود و بخش عمده دیگر از این مسیر باقی‌مانده در دهه‌فجر امسال به بهره‌برداری خواهد رسید. اما امروز که ماه‌ها از هفته دولت می‌گذرد و ایام دهه فجر هم سپری شده است؛ حتی یک متر از مسیر وعده داده شده؛ زیر بار ترافیکی نرفت.

رئیس اداره راه و شهرسازی کاشمر در همین خصوص درباره آخرین وضعیت محور کاشمر به شادمهر اظهار کرد: طی سه ماه گذشته از قطعه دوم فقط 5.3 کیلومتر آن آسفالت شده است.

سیداحسان حسینی با بیان این‏که پیمانکار قطعه دوم از سال 97 شرایط لازم را اخذ و شروع به کار نموده است، گفت: چون شرکتی که برای اجرای پل بهاریه انعقاد قرارداد نموده قیمتش بر اساس سال 97 بوده و از سویی قیمت میلگرد و بتن و… افزایش یافته، به‌نوعی اعلام ورشکستگی کرده است.

وی افزود: هرچند اداره کل راه و شهرسازی به سمت خلع ید پیمانکار رفت اما با تعهدات و ضمانت‌هایی که آوردند قرار شد حداقل پل بهاریه را به اتمام برسانند تا بهره‌برداری انجام شود.

وی با بیان این‏که اگر همان زمان که قیمت داده بودند شرکت بر اساس برنامه زمان‌بندی شده پیش می‌رفت، اکنون با این مشکلات مواجه نمی‌شدند؛ گفت: اگر پل به اتمام نرسد نخواهیم توانست همان 5.3 کیلومتری هم که آسفالت شده را به بهره‌برداری برسانیم.

پای دلالان در پروژه نهضت ملی مسکن باز شده است؟

رئیس اداره راه و شهرسازی کاشمر در خصوص ورود دلالان به پروژه نهضت ملی مسکن و خرید و فروش واحدها با قیمت‌های میلیاردی هم گفت: برای جلوگیری از خرید و فروش واحدها یکسری الزامات قانونی توسط دولت پیش‌بینی شده است.

سیداحسان حسینی در پاسخ به سؤالی مبنی بر این‏که اخیراً دو واحد از پروژه نهضت ملی مسکن به قیمت میلیاردی خرید و فروش شده است، افزود: هرچند بعضاً خبرهایی می‌رسد، اما تا زمانی که تخلف محرز نشود نمی‌توان برخورد کرد و زمانی هم که محرز شود متقاضی لغو امتیاز خواهند شد.

حسینی در خصوص وضعیت پروژه فاضلاب نهضت ملی مسکن که تاکنون بارها آوای‌کاشمر به موضوع معضلات آن پرداخته است، گفت: طرح فاضلاب پروژه نهضت ملی مسکن تهیه‌ شده و اجرای آن منوط به تأمین اعتبار است!

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=10001
  • نویسنده : جواد افتخاری
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

برچسب ها

اخبار پیشنهادی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.