• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
پارس وی دی اس
13
شهردار کاشمر به ابهام مطرح شده توسط رئیس شورای شهر پاسخ داد؛

گفته های رییس شورا ناشی از بی اطلاعی به قانون و حب و بغض شخصی است

  • کد خبر : 1722
  • ۰۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۵:۴۶
گفته های رییس شورا ناشی از بی اطلاعی به قانون و حب و بغض شخصی است
شهردار کاشمر ضمن پاسخ به ابهام زایی و مطالب مطروحه رییس شورای شهر در خصوص وضعیت سکونت اش در محل خدمت، گفت: گفته های رییس شورا ناشی از عدم اشراف به قانون و حب و بغض شخصی است.

سلیمانی با اشاره به وضعیت سکونت خانواده خود اظهار کرد: همسر و فرزند بنده مدت چهار سال از پنج سال دوره مدیریت اینجانب در شهر کاشمر ساکن و اکنون نیز بنده در محل خدمتم سکونت دارم و در تمام موقعیت های مهم و ضروری و بارش های سنگین و سيلاب ها و همچنین ایام نوروز و تعطیلات و… از جمله مسؤولین همیشه حاضر و اماده و پای کار بوده‌ام که تلاش‌های همکاران و اینحانب همواره زبانزد خاص و عام بوده است.
وی بیان کرد: طی چند ماه گذشته همسرم به دليل تداوم تحصیلات عالیه که حق قانونی وی است در دانشگاه فردوسی مشغول تحصیل است که این امکان برای خانواده شهرداران در قانون پیش بینی شده است.
شهردار کاشمر عنوان کرد: در ابتدای تحصیل همسرم موضوع کتباً به استانداری محترم اعلام شده و اخیرا نیز گواهی اشتغال به تحصیل وی نیز تسلیم فرمانداری محترم شهرستان گردیده است.
وی افزود: براساس آیین‌نامه ابلاغی وزارت کشور این حق برای تحصیل دیده شده و هیچ فرد، سازمان و تشکیلاتی نمی تواند اعضای خانواده شهرداران را از پیشرفت و تعالی تحصیلی محروم نماید.
سلیمانی گفت: چنانچه مرجع ذیربط صدور آیین‌نامه یا اعضای محترم کمیته انطباق که ناظر بر مصوبات شورا هستند تبصره ویژه تداوم تحصیل خانواده بنده را نپذیرند ناگزیر به طی روش هایی چون اخذ مرخصی تحصیلی توسط همسرم خواهم بود.
وی با اشاره به اینکه اولویت در مقابل این رفتارها به سعه صدر و صبوری مدارا تا اتمام دوره مدیريتی و خدمتی و پرهیز از پرداختن به حواشی و صرف همه توان به خدمت همشهریان و توسعه و ابادانی شهرمان بوده و روشن است که توفیقات دوازده ساله در سمت شهردار در نتیجه همراهی و فداکاری همیشگی همسرم بوده و همواره قدردان حمایت‌ها و صبوری‌ها و همراهی وی هستم.
سلیمانی ضمن اظهار تاسف از بی‌اطلاعی رئيس شورای شهر نسبت به برخی قوانین عادی بیان کرد: مدتی‌ست حواشی خودساخته در شورای شهر بیش ازحد شورا و شهرداری را دچار استهلاک توان خدمتی ناشی از این نوع حاشیه سازی‌ها نموده و اتلاف وقت و توان اینجانب را باعث و فرصت های بیشماری را در اثر همین فضاسازی‌ها از ما سلب نموده‌اند.
وی از مراجع نظارتی درخواست نمود؛ نسبت به رسیدگی بدین مهم و هدایت به مسیر قانونی عنایت لازم مبذول فرمایند.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=1722
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.