• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
پارس وی دی اس
11

کلنگ احداث بزرگ‌ترین سالن ورزشی چند منظوره در خلیل‌آباد به زمین زده شد

  • کد خبر : 4706
  • ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵
کلنگ احداث بزرگ‌ترین سالن ورزشی چند منظوره در خلیل‌آباد به زمین زده شد
به گزارش صدای خاوران-آیین کلنگ زنی اولین و بزرگ‌ترین سالن ورزش چند منظوره‌ی دانش‌آموزی بخش ششطراز شهرستان خلیل‌آباد در دبیرستان شهید مقدسی روستای سعدالدین برگزار شد.

به گزارش صدای خاوران-آیین کلنگ زنی اولین و بزرگ‌ترین سالن ورزش چند منظوره‌ی دانش‌آموزی بخش ششطراز شهرستان خلیل‌آباد در دبیرستان شهید مقدسی روستای سعدالدین برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان خلیل‌آباد در این مراسم گفت: این سالن ورزشی به مساحت حدود ۹۰۰ مترمربع و برای ورزش‌های مختلف جوانان و دانش آموزان دختر و پسر روستای سعدالدین احداث می‌شود.

محمود روشندل با بیان اینکه این پروژه با کمک خیرین اجرا خواهد شد، اعتبار پیش بینی شده برای این طرح را 5 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: 30 درصد اعتبار این پروژه با مشارکت خیرین روستای سعدالدین و 70 درصد دیگر آن با مساعدت معاون وزیر آموزش و پرورش و مدیر سازمان نوسازی مدارس کشور تأمین می‌شود.

وی تصریح کرد: دانش آموزان در نوبت صبح و جوانان روستای سعدالدین و روستاهای اطراف در عصر می‌توانند از این سالن استفاده کنند.

روشندل با اشاره به اینکه رئیس مجمع خیرین روستای سعدالدین آقای یعقوب گل محمدی به همراه خیرین توانسته‌اند پروژه‌های مختلفی را در این روستا اجرا و به بهره‌برداری برسانند، اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود که این طرح قبل از اتمام دولت تدبیر و امید به بهره‌برداری برسد.

مدیر آموزش‌وپرورش خلیل‌آباد عنوان کرد: با بهره‌برداری این طرح فضای مناسبی برای تعالی و رشد ورزشی دانش آموزان و جوانان این منطقه فراهم می‌شود.

روشندل گفت: اگر بخواهیم دانش آموزان برای داشتن زندگی سالم فردی و اجتماعی نسبت به فعالیت‌های ورزشی اهمیت بدهند باید در بخش سخت‌افزاری زمینه و امکانات لازم را فراهم کنیم.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم با همراهی خیرین در تمام مناطق روستایی شهرستان چنین فضاهایی ایجاد کنیم تا دانش‌آموزانی با نشاط، روحیه پهلوانی، دلیری، مردانگی، سلحشوری و شهامت اخلاقی تربیت کنیم.

روشندل اظهار کرد: طی دو سال اخیر 100 پروژه در آموزش‌وپرورش شهرستان خلیل‌آباد اجرایی شده است که بیشتر آن‌ها به اتمام رسیده و امیدواریم بتوانیم تا پایان فعالیت دولت تدبیر و امید پروژه‌های باقی‌مانده به بهره‌برداری کامل برسند.

 

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=4706
  • نویسنده : غلامحسین دباغ
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.