• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
پارس وی دی اس
7
عضو اتحادیه بنکداران مواد غذایی خبر داد؛

کاهش شدید فروش مواد غذایی در پی اغتشاشات اخیر

  • کد خبر : 7730
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳
کاهش شدید فروش مواد غذایی در پی اغتشاشات اخیر
پایگاه خبری تحلیلی صدای خاوران به نقل از ایرنا ـ عضو اتحادیه بنکداران مواد غذایی با اشاره به اینکه اغتشاشات در کشور روی کسب و کارهای مختلف تاثیر گذاشته است، گفت: و ناآرامی‌های اخیر باعث کاهش شدید فروش مواد غذایی در کشور شد.

محمد آقاطاهر در خصوص آخرین وضعیت بازار مواد غذایی در کشور گفت: متاسفانه طی یک ماهه اخیر و در پی اغتشاشات و ناآرامی‌های اخیر در کشور ناامنی ایجاد شده و به همین دلیل روی کسب و کارهای مختلف تاثیر گذاشته است.

وی افزود: به همین دلیل در بازار رکود ایجاد شده و شاهد کاهش فروش مواد غذایی در کشور بودیم به طوری که واحدهای صنفی و فروشنده‌ها آسیب زیادی از این امر دیده و برخی از آنها که در محدوده این اعتراضات و اغتشاشات بوده‌اند بالاجبار تصمیم گرفتند که مغازه‌ها و واحدهای فروش خود را تعطیل کنند.

آقاطاهر اظهار کرد: امیدواریم هر چه سریع‌تر شاهد آرامش و امنیت کامل در جامعه باشیم، چون در این صورت بازارهای به ثبات رسیده و در آینده شاهد رونق و شکوفایی دوباره آنها هستیم؛ بنابراین می‌توان گفت اقتصاد کشور آسیب زیادی از اغتشاشات اخیر دیده است.

این عضو اتحادیه بنکداران مواد غذایی خاطرنشان کرد: طبیعتاً در حال حاضر قدرت خرید مردم به شدت کاهش پیدا کرده که در صورت ادامه تجمعات اخیر نیز اوضاع آنها بغرنج‌تر خواهد شد و حتی پیش‌بینی پذیری اقتصاد کشور را به شدت کاهش داده و تولیدکنندگان و فروشندگان با مشکلات زیادی در این خصوص روبرو هستند.

خبرگزاری مهر

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=7730
پارس وی دی اس

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.