• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
پارس وی دی اس
5

پلی کلینیک تامین اجتماعی شبانه‌روزی می‌شود

  • کد خبر : 9343
  • ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۹:۵۲
پلی کلینیک تامین اجتماعی شبانه‌روزی می‌شود
صدای خاوران-نماینده مردم ترشیز در مجلس شورای اسلامی در این مراسم، گفت: علیرغم این‌که جمعیت تحت پوشش تأمین‌اجتماعی افزایش یافته اما وضعیت درمانگاه به لحاظ فضا هیچ تغییری نداشته و فقط برخی مواقع زیباسازی‌هایی صورت می‌گیرد. حجت‌الاسلام جواد نیک‌بین عنوان کرد: امروز اگر بیماری بخواهد از پزشکی به صورت اینترنتی یا تلفنی وقت بگیرد، پس از گذشت ۲۰ ثانیه تمامی ظرفیت‌ها تکمیل شده و این موجب بروز نارضایتی‌های بسیاری شده است.

 

مدیرعامل تامین‌اجتماعی وعده شبانه‌روزی شدن پلی کلینیک تامین‌اجتماعی کاشمر را داد.

میرهاشم موسوی در سفر به کاشمر و در پی طرح درخواست کمبود متخصص در این مرکز درمانی، دستور به کارگیری متخصصین مورد نیاز این مرکز را از سوی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی صادر نمود.

وی همچنین در پی درخواست شبانه‌روزی شدن این مرکز قول مساعد داد تا با همکاری دانشگاه علوم‌پزشکی و شبکه بهداشت و درمان با استفاده از ظرفیت بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شهرستان، هزینه‌های بستری بیمه‌شدگان تامین‌اجتماعی در مراکز درمانی دانشگاهی به صفر برسد.

مدیرعامل تامین‌اجتماعی در این سفر همچنین دستور داد تا طرح توسعه ساختمان پلی‌کلینیک تامین‌اجتماعی تهیه و برای اجرا در دستور کار قرار گیرد.

نماینده مردم ترشیز در مجلس شورای اسلامی در این مراسم، گفت: علیرغم این‌که جمعیت تحت پوشش تأمین‌اجتماعی افزایش یافته اما وضعیت درمانگاه به لحاظ فضا هیچ تغییری نداشته و فقط برخی مواقع زیباسازی‌هایی صورت می‌گیرد.

حجت‌الاسلام جواد نیک‌بین عنوان کرد: امروز اگر بیماری بخواهد از پزشکی به صورت اینترنتی یا تلفنی وقت بگیرد، پس از گذشت ۲۰ ثانیه تمامی ظرفیت‌ها تکمیل شده و این موجب بروز نارضایتی‌های بسیاری شده است.

وی از کمبود پزشک متخصص در درمانگاه تأمین‌اجتماعی کاشمر خبر داد و خاطر نشان کرد: نیاز دارد توجه جدی در این خصوص صورت گیرد.

نیک‌بین همچنین با اشاره به کمبود فضای فیزیکی درمانگاه افزود: می‌طلبد فضای فیزیکی این درمانگاه که بسیار کم است برای خدمات‌دهی به بیماران و مراجعه‌کنندگان افزایش یابد.

وی بر شبانه‌روزی شدن پلی کلینیک کاشمر تأکید و ادامه داد: پلی کلینیک کاشمر از ۸ شهرستان شامل بجستان، ششتمد، فردوس، فیض‌آباد، عشق‌آباد طبس و… مراجعه کننده دارد.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=9343
  • نویسنده : سعید علیخانی
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.