• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
پارس وی دی اس
6
امام جمعه بردسکن :

نباید هر حرفی از جایگاه نمایندگی بیان شود

  • کد خبر : 3327
  • ۲۱ تیر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۴
نباید هر حرفی از جایگاه نمایندگی بیان شود
از مجلس یازدهم که یک مجلس اصولگرایی و انقلابی است، توقع بیش از گذشته است و نباید هر حرفی از جایگاه نمایندگی بیان شود. نماینده مردم شهرستان باید حرف‌ها و نطق های خود را طوری مطرح کند که شان و ادب مجلس و حوزه انتخابیه خود را حفظ کند. برخی از انتقادها را می‌توان در جلسات خصوصی مطرح کرد تا مسئولان در جهت رفع آن اقدام کنند، ولی نباید حرفی از تریبون مجلس مطرح شود که خلاف فرمایشات رهبری باشد.

امام جمعه بردسکن گفت: انتقاد کردن خوب است ولی نباید حرفی خلاف فرمایشات رهبری در کشور زده شود.

حجت‌الاسلام علی‌اصغر امینی با بیان این‌که مجلس شورای‌اسلامی در راس همه امور و مجلس عصاره ملت است؛ گفت: از مجلس یازدهم که یک مجلس اصولگرا و انقلابی است توقع بیش از گذشته است و نباید هر حرفی از جایگاه نمایندگی بیان شود.

وی افزود: نماینده مردم شهرستان باید حرف‌ها و نطق‌های خود را طوری مطرح کند که شان و ادب مجلس و حوزه انتخابیه خود را حفظ کند.

وی اظهارداشت: نباید حرفی از تریبون مجلس مطرح شود که خلاف فرمایشات رهبری باشد.

امام جمعه بردسکن با بیان این‌که مردم سرمایه اصلی نظام هستند؛ گفت: اعتماد مردم باید نسبت به مسئولان حفظ شود و اگر مسئولی این اعتماد مردم را مورد خدشه قرار دهد در واقع به خون مطهر شهدا خیانت کرده است.

حجت الاسلام امینی عنوان کرد: امروز دشمن در عرصه اعتبار زدایی، اعتماد زدایی و مشروعیت‌زدایی علیه نظام ما وارد کار شده و با گسترش فساد و بی‌اعتمادی و درشت‌نمایی ضعف‌ها و ناکارآمد کردن خدمات نظام می‌خواهد به اهداف خود در این عرصه‌ها دست پیدا کند.

امام جمعه بردسکن افزود: برای مقابله با ترفندهای دشمنان باید با حضور با بصیریت و آگاهانه خود در عرصه‌هایی که نیاز به حضورمان است ورود پیدا کرده و حمایت همه جانبه خود را از رهبری نظام داشته باشیم و ارزش‌های نظام را مورد حمایت و دفاع خود قرار دهیم.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=3327
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

اخبار پیشنهادی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.