• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
پارس وی دی اس
7
قالیباف در صحن علنی مجلس:

منتقدان و معترضان عاشق ایرانند و به جنگ ‎طلبان باج نخواهند داد

  • کد خبر : 7836
  • ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵
منتقدان و معترضان عاشق ایرانند و به جنگ ‎طلبان باج نخواهند داد
صدای خاوران به نقل از ایرنا ـ رییس مجلس شورای اسلامی گفت: همه مردم از جمله منقدین و معترضین عاشق هر وجب از خاک ایران هستند به جنگ طلبان و تروریست ها باج نخواهند داد، آنها مطالبات مد نظر خود را همزمان با اعلام انزجار از دخالت کودتاچیان آمریکایی پیگیری خواهند کرد.

محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی درنشست علنی امروز چهارشنبه -۱۱ آبان ماه- مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود با اشاره به فرا رسیدن روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و تسخیر لانه جاسوسی و تبریک روز دانش آموز گفت: ایالات متحده آمریکا به عنوان تجسم استکبار جهانی در چند دهه گذشته بارها علیه ارده ملتها وارد عمل شده است و از هیچ اقدامی از قبیل کودتا، تمهید جنگ داخلی، تسلیح گروههای تروریستی افراط گرا، اشغال و تدارک انقلاب های فرمایشی و طراحی شده پرهیز نمی کند.

رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا به طور ساختاری در جهان مانع از تحقق اراده ملت ها می شود گفت: ملت ایران چهار دهه پیش از این با انقلاب مردمی و پس از آن با اشغال پایگاه جاسوس پروری سفارت آمریکا تصممیم گرفت تا اراده خود را بر اراده مستکبر تحمیل کند.

وی افزود: ملت ایران تصمیم گرفت که دیگر شخص اول کشور گوش به فرمان فلان دیپلمات درجه دوم آمریکا نباشد و اراده هیچ مستکبری نتواند خاک و استان ایران را از کشور جدا کند.

عاقبت مستکبرین با تمام قدرت نظامی و رسانه ای تسلیم تسلیم اراده ملت ها خواهند شد

قالیباف تصریح کرد: ایرانیان ۱۳ آبان ماه ۵۸ با اشغال سفارت آمریکا ثابت کردند که دوران کودتا کردن در این خاک به پایان رسیده است و قدرت استکبار در برابر اراده ملت ها همچون پر کاهی در مقابل طوفان است.

وی افزود: آمریکا با اعمال تحریم علیه ملت ایران، پشتیبانی از صدام در دوران دفاع مقدس، تشکیل شبکه‌های جاسوسی و خرابکاری و ترور در ایران ، حمایت از گروههای تروریستی با هدف بر هم زدن امنیت کشور، متحد کردن توان رسانه ای برای تولید اخبار دورغ علیه ایران، کار شکنی در پیشرفت های علمی کشور بخصوص در حوزه هسته ای، حمایت از رژیم قاتل صهیونیستی، حمایت از آشوب و ناامنی در کشور و بسیاری اقدامات دیگر تلاش کرد تا به مردم جهان هشدار دهد که اگر شما هم مسیر استقلال را در پیش بگیرید باید منتظر جنگ ، تحریم و تهدید باشید اما این وعده الهی است که عاقبت مستکبرین با تمام قدرت نظامی و رسانه ای تسلیم تسلیم اراده ملت ها خواهند شد، جهان بدون امریکا جای زیباتری است.

منقدین و معترضین عاشق هر وجب از خاک ایران هستند به جنگ طلبان و تروریست ها باج نخواهند داد

رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به وقایع اخیر کشور گفت: در حوادث اخیر نیز آمریکا و شبکه جاسوسی و عاملان خرابکار آنها برنامه پیچیده و ویژه ای طراحی کرده بودند، اما این بار هم همچون گذشته در مورد ملت آگاه ایران اشتباه می‌کردند.

وی افزود: همه مردم از جمله منقدین و معترضین عاشق هر وجب از خاک ایران هستند به جنگ طلبان و تروریست ها باج نخواهند داد، آنها مطالبات مد نظر خود را همزمان با اعلام انزجار از دخالت کودتاچیان آمریکایی پیگیری خواهند کرد و ما وظیفه داریم بستر لازم را برای شنیدن و اقدام متناسب آن فراهم کنیم تا امید دشمن برای فرصت طلبی را نا امید کنیم.

آمریکا به دنبال بن بست نمایی در ایران اسلامی است

قالیباف گفت: آمریکا می داند که امروز مردم جهان در آستانه رسیدن به همان آگاهی تاریخی ضد استکباری هستند که ملت ایران چهار دهه پیش به آن رسیده بود و به همین دلیل همه توان خود را بن بست نمایی در ایران اسلامی به کار گرفته است.

رییس مجلس شورای اسلامی اضافه کرد:قبلا تاکید کرده ام راس مبارزه با آمریکا کار کردن برای مردم است فقط شعار دادن کافی نیست امروز هر کس باری از مشکلات مردم بردارد مشت محکمی بر دهان آمریکا زده است و به لطف الهی مردم آزاده ایران در برابر این نقشه پیروز بیرون خواهند آمد.

خبرگزاری ایرنا

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=7836
پارس وی دی اس

اخبار پیشنهادی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.