• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
پارس وی دی اس
29
با پیگیری نماینده مردم ترشیز در مجلس و شهردار کاشمر

مشکلات مسکن مهر رفع می شود

  • کد خبر : 1045
  • ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۷:۰۰
مشکلات مسکن مهر رفع می شود
در جلسه اخیری که با حضور نماینده مردم ترشیز در مجلس شورای‌اسلامی، معاونت برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری کاشمر با مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی برگزار شد، شهردار کاشمر خواستار رفع مشکلات متقاضیان مسکن مهر 1008 واحدی شد.

در حاشیه این جلسه مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی در خصوص وضعیت مسکن مهر کاشمر گفت: تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا با تعامل شهرداری، مدیریت مسکن مهر توسط این سازمان انجام شود.

محمدرضا اخوان عبدالهيان در گفت‌وگو با خبرنگار ما بیان کرد: با توجه به تقاضای کمکی که شهرداری کاشمر در خصوص قیر مسکن مهر داشتند، مقرر شد؛ پیگیری لازم صورت گیرد و برای ارائه خدمات بیشتر به مردم این منطقه، قیر مورد نیاز نیز تامین شود.

وی همچنین برای توسعه فضای سبز مسکن مهر 1008 واحدی کاشمر افزود: مقرر شد به همراه نماینده محترم از طرف وزارتخانه مسکن و شهرسازی پیگیری‌های لازم صورت گیرد تا برای شهرداری کاشمر یارانه‎ای تخصیص یابد تا در این بخش بتوانند خدمات مطلوبی انجام شود.

اخوان عبدالهيان در ادامه با بیان این‌که مسکن مهر استان خراسان‌رضوی حدود 94 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: حدود 8 هزار واحد تا پایان سال دارای متقاضی داریم که باید به اتمام برسد.

وی عنوان کرد: حدود 10 هزار واحد مشکن مهر نیز فاقد متقاضی هستند که یا زمین را خود دولت برمی‎دارد و یا به همان شکل به صورت خودمالک در خواهد آمد در مجموع تلاش می شود واحدهای دارای متقاضی را تا پایان سال به اتمام برسانیم.

اخوان عبدالهيان افزود: تاکنون حدود100هزار واحد از120هزار واحد مسکن مهر استان خراسان‌رضوی تحویل متقاضیان شده است.

وی زیرساخت‌ها را از مهمترین مشکلات عمده مسکن مهر دانست و اظهار کرد: در تامین اعتبارات مورد نیاز برای تاسیسات زیربنایی مشکن مهر با مشکلاتی مواجه هستیم.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی ادامه داد: باید تعاونی‌ها به ساخت و تکمیل پروژه مسکن مهر تسریع بخشند و فضای اعتمادسازی را بین مردم و خودشان ایجاد کنند و از سویی اگر قرار بوده اعضا در چارچوب قانون آورده‌ای را داشته باشند، تعاونی‌ها به این موضوع ورود کنند.

اخوان عبدالهیان عنوان کرد: تلاش می‌شود پیشرفت فیزیکی مسکن مهر به حد قابل قبولی برسد تا مردم بتوانند موثرتر از قبل آورده خود به تعاونی‌ها را تکمیل کنند.

وی همچنین در خصوص وضعیت برخی از مسکن‌های مهر استان که در مسیر سیلاب قرار گرفته‌اند و به معضلاتی برای مدیران شهرها ایجاد شده است، افزود: این مکان‌یابی‌ها در گذشته صورت گرفته و باید توسط دستگاه متولی مورد بررسی قرار گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی اظهار کرد: باید تمهیدات لازم در پروژه‌های مسکن مهر از این دست اندیشیده شوند و پیگیری‌های لازم صورت گیرد.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=1045
  • منبع : آوای کاشمر
پارس وی دی اس

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.