• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
پارس وی دی اس
9

مدیران ادارات کجا هستند؟

  • کد خبر : 8115
  • ۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲
مدیران ادارات کجا هستند؟
صدای خاوران-فرماندار کاشمر افزود: می‌طلبد پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری در سفر به خراسان رضوی که مربوط به کاشمر است در دستور کار مسئولان دستگاه‌ها قرار گیرد، در این راستا ضمن پیگیری مصوبات، اگر در برنامه یا اجرای طرحی عقب هستیم با مدیران کل مذاکره و سهم شهرستان طلب شود.

 

 فرماندار کاشمر از عدم حضور برخی مسئولان در مراسم‌های مختلفی که در شهرستان برگزار می‌شود، انتقاد کرد.

امیر دایی صراف، در جلسه شورای اداری این شهرستان، افزود: متأسفانه برخی مسئولان حتی در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید براتی حضور نداشتند، باید مشخص شود این عدم حضور به چه دلیل بوده است.

وی عنوان کرد: انتظار داشتیم مسئولان به‌صورت خودجوش به همراه کارکنان‌شان در این مراسم حضور می‌داشتند، این‌که برخی مدیران حتی در مراسم‌های تأکیدی کمرنگ حاضر می‌شوند، به‌هیچ‌عنوان قابل توجیه نیست.

فرماندار خاطر نشان کرد: متأسفانه حتی برخی مواقع مسئولان در نمازجمعه هم کمتر دیده می‌شوند، در این جلسه حدود 150 نفر از مسئولان حضور دارند که اگر در نمازجمعه هم همین تعداد بیایند قطعاً برخی مشکلات مردم در همان محل با مراجعه به شما رفع می‌شود.

دائی صراف در ادامه با بیان این‌که نباید اجازه دهیم مراجعه‌کنندگان در ادارات سرگردان و کارشان به زمین بماند، باید با سعه صدر و خویشتن‌داری مردم کار مردم را به‌موقع انجام دهیم.

وی هم‏چنین با تأکید بر رعایت پدافند غیرعامل گفت: تمامی دستگاه‌های خدمت رسان باید تلاش خود را برای پایداری شبکه‌های توزیع به کار گیرند و نکات پدافند غیرعامل را در این شبکه‌ها به‌صورت جدی پیگیری کنند و موارد آسیب‌پذیر احتمالی را با جذب اعتبارات و برنامه‌ریزی مرتفع کنند.

فرماندار کاشمر افزود: می‌طلبد پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری در سفر به خراسان رضوی که مربوط به کاشمر است در دستور کار مسئولان دستگاه‌ها قرار گیرد، در این راستا ضمن پیگیری مصوبات، اگر در برنامه یا اجرای طرحی عقب هستیم با مدیران کل مذاکره و سهم شهرستان طلب شود.

وی گفت: هرچند تاکنون اشتغال‌زایی‌هایی در شهرستان ایجاد شده اما رتبه شهرستان در سامانه ثبت اشتغال بسیار کم و قابل‌قبول نیست.

گفتنی است؛ در این جلسه از زحمات ۵ ساله سعید چیتی تجلیل و میثم میری به‌عنوان بخشدار جدید بخش مرکزی کاشمر معرفی شد.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=8115
  • نویسنده : زینت تازه دل
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

اخبار پیشنهادی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.