• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
پارس وی دی اس
14
شهردار کاشمر خبر داد؛

فعاليت تالار آريا پس از عملیات مقاوم‌سازی

  • کد خبر : 8901
  • ۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۵
فعاليت تالار آريا پس از عملیات مقاوم‌سازی
صدای خاوران-کوهسرخی در خصوص استحکام بناي تالار عنوان کرد: هرچند در گذشته تالاري که فاقد استحکام بنا بوده، به مدت چندين سال مورد بهره‌برداری قرار گرفته است؛ ولي يکي از دغدغه‌های مهم اين دوره مديريت شهري و شورای‌اسلامي شهر احياي اموالي است که به‌صورت بلااستفاده مانده و جزء سرمايه شهروندان محترم محسوب می‌شود. وی خاطر نشان کرد: شهرداری تلاش و پیگیری نمود تا اين سرمايه بلااستفاده را احيا کند که در گام نخست نسبت به برگزاري مزايده اقدام و سپس عمليات مقاوم‌سازی و بازسازی را در دستور کار قرار داد.

شهردار کاشمر گفت: فعاليت تالار آريا پس از اجراي عمليات مقاوم‌سازی، مجدد آغاز می‌شود.

مهندس کوهسرخي در خصوص واگذاري و مقاوم‌سازی تالار آريا خاطر نشان کرد: پس از فرايند برگزاري مزايده تالار بزرگ آريا، 12 پيشنهاد دریافت شد که در نهایت به بالاترين پيشنهاد به بخش خصوصی واگذار گردید.

وي عنوان کرد: مدت قرارداد تالار با مستأجر که در اسناد مزايده هم مشخص شده 4 سال است که در سال اول، هرماه 136 ميليون تومان و سه سال بعدي بر اساس نرخ اعلامي تورم بانک مرکزي به مبلغ اجاره افزوده خواهد شد.

شهردار کاشمر با اشاره به اين‌که در تفاهم‌نامه متمم قرارداد در خصوص بازسازي و مقاوم‌سازی تالار، هزينه دستمزد اجراي عمليات بر عهده برنده مزايده و هزینه تهيه مصالح بر عهده شهرداري است، تصريح کرد: لوازمي که مستأجر تهيه ميکند از جمله مبل، صندلي، ميز، وسايل سرمايشي و گرمایشی و. … جزء اموال مستأجر بوده که پس از خاتمه قرارداد می‌تواند از تالار خارج کند.

کوهسرخی در خصوص استحکام بناي تالار عنوان کرد: هرچند در گذشته تالاري که فاقد استحکام بنا بوده، به مدت چندين سال مورد بهره‌برداری قرار گرفته است؛ ولي يکي از دغدغه‌های مهم اين دوره مديريت شهري و شورای‌اسلامي شهر احياي اموالي است که به‌صورت بلااستفاده مانده و جزء سرمايه شهروندان محترم محسوب می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: شهرداری تلاش و پیگیری نمود تا اين سرمايه بلااستفاده را احيا کند که در گام نخست نسبت به برگزاري مزايده اقدام و سپس عمليات مقاوم‌سازی و بازسازی را در دستور کار قرار داد.

کوهسرخي اذعان کرد: در راستاي مقاوم‌سازی ابتدا سقف تالار و دیوارهای جانبي مورد بازدید قرار گرفت و در مرحله بعد سقف سازه اصلي جمع‌آوری و به‌منظور سبک‌سازی سازه اصلي، ديوارهای آشپزخانه حدفاصل سالن بانوان و آقایان جمع‌آوری و در طرح جديد آشپزخانه به خارج از سالن اصلي منتقل می‌شود و پس از اجراي سقف، کف سالن جمع‌آوری و مقاوم‌سازی خواهد شد.

کوهسرخي تأکيد کرد: با توجه به بازديد کارشناسان محترم نظام‌مهندسی، مقاوم‌سازی سازه بر اساس نقشه و زیرنظر کارشناسان شهرداري انجام خواهد شد و از اين بابت جاي هيچ‏گونه نگراني نيست.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=8901
  • نویسنده : غلامحسین دباغ یزدی
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.