• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
پارس وی دی اس
6

عدم صرفه‌جویی، منجر به قطع برق می‌شود

  • کد خبر : 5266
  • ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۹:۰۵
عدم صرفه‌جویی، منجر به قطع برق می‌شود
صدای خاوران-مدیر شرکت برق کاشمر با اشاره به این‏که تابستان سختی پیش‏رو داریم، افزود: اگر مشترکین صرفه‌جویی نداشته باشند، احتمالاً با قطعی برق در تابستان مواجه خواهیم بود.

مدیر شرکت برق کاشمر با اشاره به این‏که تابستان سختی پیش‏رو داریم، افزود: اگر مشترکین صرفه‌جویی نداشته باشند، احتمالاً با قطعی برق در تابستان مواجه خواهیم بود.

حسن صادقی با بیان این‏که هرسال با شروع فصل گرما میزان مصرف برق در کشور افزایش پیدا می‌کند، افزود: علیرغم این‏که امسال به دلیل کاهش شدید بارندگی میزان آب ورودی به پشت سدهایی که تولید برق دارند 40 درصد کاهش‌یافته، اما از سویی مصرف برق نسبت به سال قبل نیز 21 درصد افزایش داشته است.

وی اظهار کرد: بر اساس آنچه اعلام شده امسال تابستان سختی را پیش‏رو داریم و مجبور به قطعی برق خواهیم بود.

وی با بیان این‌که پارسال پیک‌بار مصرف شهرستان کاشمر 64 مگابایت بوده است، بیان کرد: علاوه بر این‏که به دو کارخانه در شهرک صنعتی کاشمر که مشترک پرمصرف هستند امتیاز برق واگذارشده از سویی سالیانه دو هزار مشترک نیز به مشترکین اداره برق شهرستان اضافه می‌شود.

وی با اشاره به این‏که مصرف برق شهرستان همه‌ساله حدود 7 تا 10درصد افزایش پیدا می‌کند، مطرح کرد: اکنون بیش از 81 هزار مشترک برق در شهرستان‌های کاشمر و کوهسرخ داریم که همه‌ساله دو هزار مشترک به این تعداد افزوده می‌شود.

صادقی با بیان این‏که مصرف سرانه هر مشترک خانگی در سال 1800 کیلووات ساعت است، گفت: مشترکین خانگی شهرستان در حوزه کم‌مصرف و خوش‏مصرف هستند و تنها 2400 مشترک پرمصرف داریم.

مدیر شرکت برق کاشمر اظهار کرد: شهرستان کاشمر در مصرف برق وضعیت خوبی ندارد، لذا از مشترکین درخواست داریم صرفه‌جویی در مصرف برق داشته باشند و در ساعات پیک از لوازم پرمصرف استفاده نکنند.

وی ادامه داد: وجود رمز ارزها در شهرستان که به‌صورت غیرمجاز استفاده می‌شود از مشکلات جدی است که به شبکه برق فشار می‌آورند.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=5266
  • نویسنده : فاطمه مجیدی
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

اخبار پیشنهادی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.