• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
پارس وی دی اس
11
دکتر محمد صادقی:

سخنان رئیس شورای شهر کذب محض است

  • کد خبر : 1820
  • ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۶:۱۱
سخنان رئیس شورای شهر کذب محض است
یکی از اعضای شورای‌شهر سخنان رئیس شورای‌شهر کاشمر مبنی بر ترک جلسه توسط چند عضو شورا را کذب محض دانست.

دکتر محمد صادقی با اشاره به این‌که امیدواریم رئیس شورای‌شهر به جای پرداختن به مسائل سیاسی و تشویش اذهان عمومی، دغدغه مشکلات مردم را داشته باشد؛ افزود: مصاحبه‌ای که حسن اعمی بنده قرائی با یکی از خبرگزاری‌ها داشته، جز تشویش اذهان‌‎عمومی و به هم ریختن جو جامعه چیز دیگری نیست.

وی عنوان کرد: به رغم این‌که در این مصاحبه اعلام شده ترک جلسه صورت گرفته، ولی این‌گونه نیست و تخلف از سوی هیئت رئیسه‌شورا صورت گرفته است.

این عضو شورای شهر در خصوص جزئیات جلسه شب گذشته شورای‌شهر گفت: تمامی جلسات شورا که می‌خواهد برگزار شود، روز قبل از برگزاری جلسه دبیرخانه شورا نامه‌ها و دستور کار جلسه را به اطلاع اعضاء می‌رساند.

وی بیان کرد: شب گذشته بعد از این‌که دو نامه را مطرح کردند، مجدد موضوع عزل شهردار بدون این‌که در دستور کار جلسه باشد، بیان شد.

صادقی گفت: هرچند کمیته انطباق فرمانداری کاشمر تائید سکونت شهردار را منوط به ابلاغیه وزارت کشور کرده و از سویی وزارت کشور هم اعلام کرده سکونت شهردار کاشمر هیچ‌گونه مشکلی ندارد، اما در جلسه اعلام شد؛ حتی نامه وزارت کشور را هم قبول نداریم.

وی بیان کرد: شب گذشته در این خصوص بنا بر رای‌گیری داشتند و از سویی چون موضوع در دستور کار نبوده به همین خاطر از سوی چند نفر از اعضاء اعلام شد در اتاق کنار جلسات منتظر می‌مانیم تا رای‌گیری انجام شود و سپس برای بررسی نامه‌های مردمی در جلسه حضور خواهیم یافت، ولی رئیس شورای‌شهر اعلام کرده جلسه را ترک کردند و نیمه کاره مانده در صورتی‌که این‌گونه نیست و خود آنها جلسه را بدون بررسی نامه‌های مردمی به پایان رساندند.

این عضو شورای‌شهر با اشاره به این‌که متاسفانه طی یک سال گذشته هیچ‌کدام از جلسات شورای‌شهر در ساعت مقرر برگزار نشده و همیشه با تاخیر شروع شده است، اظهار کرد: همیشه جلسات شورای شهر با 15 دقیقه تا نیم ساعت تاخیر برگزار شده است.

وی در پایان از رئیس شورای‌شهر خواست؛ به جای تشویش اذهان‌عمومی و پرداختن به مسائل سیاسی به فکر مشکلات مردم باشند و لااقل در این مدت باقی‌مانده از عمر شورا از خود عملکرد مطلوب و قابل قبولی را برجای گذارند.

وی افزود: قطعأ مردمی فهیم و آگاهی داریم و با این‌گونه اقدامات نخواهند توانست اشتباهات خود را سرپوش بگذارند.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=1820
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

اخبار پیشنهادی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.