• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
پارس وی دی اس
8

سال نو؛ سرآغازی برای حل مشکلات

  • کد خبر : 6443
  • ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۹:۲۷
سال نو؛ سرآغازی برای حل مشکلات

 سال نو؛ سرآغازی برای حل مشکلات حجت الاسلام جواد نیک‌بین نماینده مردم شریف شهرستان‌های کاشمر، بردسکن، خلیل‌آباد و کوهسرخ در مجلس شورای‌اسلامی بار دیگر ترنم بهاری و عطر دلنواز باغ‌ها و بستان‌ها، خبر از آغاز سالی نو و این‌بار قرنی نو برای مردم خوب سرزمینم ایران دارد. ملت ایران در سال‌های اخیر، هرچند با سختی […]

 سال نو؛ سرآغازی برای حل مشکلات

حجت الاسلام جواد نیک‌بین

نماینده مردم شریف شهرستان‌های کاشمر، بردسکن، خلیل‌آباد و کوهسرخ در مجلس شورای‌اسلامی

بار دیگر ترنم بهاری و عطر دلنواز باغ‌ها و بستان‌ها، خبر از آغاز سالی نو و این‌بار قرنی نو برای مردم خوب سرزمینم ایران دارد.

ملت ایران در سال‌های اخیر، هرچند با سختی و زحمتی فراوان، پای عزت و استقلال خود ایستادند و نشان دادند؛ با تمام گلایه‌مندی‌ها و دلخوری‌هایی که از برخی ناکارآمدی‌ها و تصمیم‌های اشتباه برخی مسئولان دارند، آن‌جا که پای اصل اسلام، انقلاب، عزت و منافع ملی کشورشان در میان باشد، همچون همیشه در برابر مستکبران و زیاده‌خواهان دنیا می‌ایستند.

اینک در آستانه ورود به سال ۱۴۰۱ و آغاز قرنی جدید هستیم. سالی که انتظار می‌رود؛ با تلاش جهادگونه مسئولان دولت انقلابی، سرآغازی بر حل و رفع مشکلات و بهبود وضعیت معیشت مردم باشد.

مردم دیار عزیز من، ترشیز بزرگ و کُهن نیز، هرچند همچنان درگیر کمبودها و مشکلات هستند اما با روحیه‌ای جهادی و تلاشی تحسین‌برانگیز، رونق اقتصاد و اشتغال و کشاورزی و صنعت این دیار را سرلوحه خود قرار داده و در سال جدید با انگیزه‌ای مضاعف این هدف عالی را پیگیری می‌کنند.

این حقیر به‌عنوان وکیل شما خوبان در مجلس شورای‌اسلامی، تمام همّ و غمّ خود را مصروف انجام وظایفی که شما بر عهده من گذاشته‌اید کرده و به شما این اطمینان را می‌دهم که: “ما بر آن عهد که بستیم، هستیم”

هرچند این سال‌ها به دلیل تحریم‌های ظالمانه و سوءمدیریت برخی مدیران، وضعیت بودجه و اعتبارات کشور در شرایط مناسبی نیست و دولت فعلی باید بدهی‌های به‌ جا مانده از دولت قبل را پرداخت کند، اما این‌جانب تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ام تا در همین شرایط نیز بتوانیم با جذب بودجه و اعتبارات مناسب، به تقویت زیرساخت‌های پیشرفت و عمران شهرستان‌های کاشمر، بردسکن، خلیل‌آباد و کوهسرخ پرداخته و در کنار قانون‌گذاری و نظارت که دو وظیفه اصلی نماینده مجلس است، از مسیر پیشرفت و ارتقاء ترشیز بزرگ نیز غافل نشویم.

امیدوارم سال ۱۴۰۱ برای مردم شریف ایران و به‌ویژه شما مردم خوب و پرتلاش ترشیز کُهن، سالی توأم بابرکت و عزت و سلامت بوده و ما نیز این توفیق را داشته باشیم که در راه خدمت به شما از هیچ کوششی فروگذار نباشیم.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=6443
  • نویسنده : نیک‌بین
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

اخبار پیشنهادی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.