• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
پارس وی دی اس
9

خوابگاه‌های دانشجویی مرکز آموزش عالی کاشمر به سوخت جایگزین مجهزشدند

  • کد خبر : 8225
  • ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶
خوابگاه‌های دانشجویی مرکز آموزش عالی کاشمر به سوخت جایگزین مجهزشدند
صدای خاوران- سرپرست مرکز آموزش عالی کاشمر بیان کرد: بازدیدی جهت اشراف بیشتر بر موضوع در معیت مدير آموزشی و مدير دانشجویی مرکز از خوابگاه‌ها انجام شد و در حال حاضر دانشجویان تا پایان مهلت مقرر نیمسال اول، امکان استقرار در خوابگاه را دارند.

امین حسینی گفت: روز گذشته در پی افت فشار گاز که در شهرستان اتفاق افتاد، خوابگاه‌های این مجموعه دانشگاهی هم با قطعی گاز مواجه شدند که با تمهیدات اندیشیده شده در کمترین زمان ممکن سه خوابگاه دانشجویی این مرکز به سوخت جایگزین مجهز شد و همچنين برای دانشجویانی که امکان پخت و پز نداشتند غذای مورد نیاز تهیه شد.

وی با بیان اینکه مرکز آموزش عالی کاشمر مطابق دستورالعمل‌های اعلام شده طی روزهای گذشته تعطیل شد و آزمون‌های پایان‌ترم دانشجویان در این مرکز برگزار نگردید، گفت: تعدادی از دانشجویان غیربومی به دلیل مسافت طولانی محل تحصیل با محل سکونتشان به رغم تعطیلی در خوابگاه ماندند تا برای امتحانات حاضر باشند، اما قطعی گاز خوابگاه برای آنان مشکل ساز شد که خوشبختانه در سریع‌ترین زمان ممکن رفع مشکل شد و گرمایش با سوخت جایگزین در خوابگاه‌ها تأمین گردید.

سرپرست مرکز آموزش عالی کاشمر بیان کرد: بازدیدی جهت اشراف بیشتر بر موضوع در معیت مدير آموزشی و مدير دانشجویی مرکز از خوابگاه‌ها انجام شد و در حال حاضر دانشجویان تا پایان مهلت مقرر نیمسال اول، امکان استقرار در خوابگاه را دارند.

حسینی افزود: براساس برنامه ریزی انجام شده و تعطیلی مراکز دانشگاهی با توجه به برگزاری کنکور در روزهای پایانی دی ماه، امتحانات نیمسال اول دانشجویان در اين ايام برگزار نمی‌شود و همچنين به دلیل مشکل قطعی گاه و بیگاه اینترنت و ارزشیابی بهتر دروس بر اساس آموزش حضوری، برگزاری امتحانات به صورت غیرحضوری امکان پذیر نیست و بر اساس رویه‌ای که همه دانشگاه‌های دولتي براساس آن به ارزشيابي دروس می‌پردازند اقدام می‌شود.

وی گفت: با توجه به بخشنامه اخير معاونت آموزشي وزارت علوم، آزمون‌های پایان‌ترم تنها بصورت حضوري قابل قبول و امکان پذير خواهد بود و برهمين اساس، دانشجویان مرکز آموزش عالي کاشمر از 13 تا 20 بهمن ماه به صورت حضوری در دانشگاه حضور یافته و الباقی امتحانات نیمسال اول برگزار می‌شود و همزمان نیز امکان انتخاب واحد برای ترم جدید فراهم است.

حسینی در پایان ضمن تشکر از همه ادارات و نهادهايي که در مديريت مشکلات ايجاد شده با مرکز آموزش عالي کاشمر همراهي داشتند، اظهار کرد: از 23 بهمن ماه‌ترم جدید دانشجویان آغاز می‌شود.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=8225
  • منبع : فاطمه مجیدی
پارس وی دی اس

برچسب ها

اخبار پیشنهادی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.