• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
پارس وی دی اس
5
فرماندار جدید کاشمر:

حرمت داری و مردم‎داری جز خطوط قرمز است

  • کد خبر : 1285
  • ۰۴ تیر ۱۳۹۸ - ۸:۰۰
حرمت داری و مردم‎داری جز خطوط قرمز است
فرماندار جدید کاشمر حرمت‌داری و مردم‎داری را از خطوط قرمز خود دانست.

مسلم ساقی در جلسه شورای اداری گفت: امیدوارم بتوانیم با همکاری تمامی مسئولان و مردم شهرستان کاشمر، در راستای توسعه منطقه گام برداریم.

وی اظهار کرد: برنامه‎هایی در حوزه‎های اقتصادی، سیاسی، مسائل اجتماعی و فرهنگی و امنیتی در دستور کار قرار دارد که در اولین جلسه با حضور مدیران مطرح خواهد شد.

فرماندار جدید کاشمر عنوان کرد: در راستای ارتقای سرمایه و کاهش آسیب‎های اجتماعی با کمک صاحب‌نظران و دانشگاهیان گام برخواهیم داشت.

وی همچنین حرمت‌داری و مردم‎داری را از خطوط قرمز خود دانست و گفت: با توجه به مشکلات مردم یکی از وظایف تمامی مسئولان مردم‎داری است.

ساقی اظهار کرد: اگر دست ما خالی است اما قابل پذیرش نیست مردم با نارضایتی از اداره برگردند، از سویی در حوزه اجتماعی هم باید کارهایی که از قبل شروع شده ادامه یابد.

وی بیان کرد: به توسعه سیاسی نگاه مثبتی خواهیم داشت و از احزاب قانونمند حمایت خواهیم کرد و تشویق می‎کنیم مردم و فعالین سیاسی در قالب تشکل قانونی فعالیت کنند.

فرماندار جدید کاشمر لازمه توسعه سیاسی را آرامش سیاسی دانست و گفت: همه ما نگاه سیاسی داریم، اما از همه نگاه‎های سیاسی به عنوان تهدید استفاده نخواهیم کرد بلکه ظرفیت خواهند بود.

وی افزود: در حوزه مسائل اقتصادی و اجرای سیاست‎های اقتصاد مقاومتی و مدل مثلث اقتصادی که استاندار خراسان به صورت ویژه پیگیر آن هستند ما هم در شهرستان پیگیر خواهیم بود.

ساقی همچنین اظهار کرد: نه تنها از هرگونه سرمایه‎گذاری و سرمایه‎داری حمایت خواهیم نمود، بلکه به عنوان دولت باید تسهیل‎گر باشیم نه مجری مسائل اقتصادی و این را دنبال خواهیم کرد.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=1285
  • منبع : آوای کاشمر
پارس وی دی اس

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.