• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
پارس وی دی اس
6

توسعه شاخص‌های شهری مورد تاکید شهرداری است

  • کد خبر : 8850
  • ۱۶ تیر ۱۴۰۲ - ۸:۴۱
توسعه شاخص‌های شهری مورد تاکید شهرداری است
صدای خاوران-معاونت عمرانی شهرداری کاشمر با بیان این‌که تمامی نواقص قبلی پارک دانش رفع شده است، گفت: در این پارک علاوه بر جانمایی‌های مناسب برای نشیمن خانواده‌ها، زمین‌های ورزشی چند منظوره از جمله والیبال، فوتسال، اسکیت و مکانی برای بازی کودکان، کافی شاپ و... پیش‌بینی شده است. وی با اشاره به این‌که تمام تلاش ما بر این‌ بوده تا اعتبارات به درستی و کارشناسی شده هزینه شود، افزود: حتی شیب‌ها به گونه‌ای اجرا شده که از آب‌های سطحی و روان آب‌ها برای فضای سبز استفاده شود و هدر رفتی نداشته باشیم.

 

معاون عمرانی شهرداری کاشمر گفت: توسعه شاخص‌های شهری در فازهای مختلف، همواره مورد تأکید قرار دارد.

حسین صبوری در بازدید از وضعیت پارک دانش گفت: احداث پارک دانش خدمتی دیگر از شهرداری کاشمر برای توسعه سرانه‌های فضای سبز و اماکن تفریحی است.

وی با بیان این‌که پارک دانش در مساحت 16 هزار و 600 مترمربع جانمایی شده است، بیان کرد: هرچند عملیات احداث پارک دانش در سال 1396 آغاز شد و در بازده زمانی سه ساله حدود یک سوم کار انجام شد، اما به دلیل برخی مشکلات کار متوقف گردید.

معاونت عمرانی شهرداری کاشمر با اشاره به این‌که عملیات عمرانی پارک بعد از 4 سال مجدد آغاز شد، گفت: با باز طراحی مجددی که توسط مهندسان شهرداری انجام شد پیشرفت فیزیکی آن از وضعیت قابل قبولی برخوردار است.

وی عنوان کرد: از 16 هزار و600 مترمربع، حدود 4500 مترمربع بین سال‌های 96 تا 99 انجام شده است و امیدواریم طی یک ماه آینده عملیات عمرانی آن به پایان برسد.

صبوری با بیان این‌که عملیات عمرانی احداث پارک با سرعت و کیفیت بالا به پیش می‌رود، گفت: احداث این پارک در راستای تحقق توسعه متوازن و عادلانه محور و افزایش سرانه‌های فضای سبز و اماکن تفریحی در دستور کار معاونت عمران شهرداری قرار دارد.

وی افزود: توسعه شاخص‌های شهری در فازهای مختلف، همواره مورد تأکید شهردار کاشمر قرار دارد و از همین رو اقدامات متعددی در حوزه‌های عمرانی، خدماتی، رفاهی و… در دستور کار قرار گرفته است.

معاونت عمرانی شهرداری کاشمر با بیان این‌که تمامی نواقص قبلی پارک دانش رفع شده است، گفت: در این پارک علاوه بر جانمایی‌های مناسب برای نشیمن خانواده‌ها، زمین‌های ورزشی چند منظوره از جمله والیبال، فوتسال، اسکیت و مکانی برای بازی کودکان، کافی شاپ و… پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به این‌که تمام تلاش ما بر این‌ بوده تا اعتبارات به درستی و کارشناسی شده هزینه شود، افزود: حتی شیب‌ها به گونه‌ای اجرا شده که از آب‌های سطحی و روان آب‌ها برای فضای سبز استفاده شود و هدر رفتی نداشته باشیم.

معاونت عمرانی شهرداری کاشمر خاطر نشان کرد: برای امنیت و رفاه حال شهروندان پارک دانش از روشنایی کاملی برخوردار خواهد بود.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=8850
  • نویسنده : ملیحه آذربهرام
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.