• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
پارس وی دی اس
9
رئیس گروه امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی:

تصمیم‌گیری در حوزه فرهنگ زاییده خرد جمعی است نه یک نفر

  • کد خبر : 2272
  • ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۸:۳۴
تصمیم‌گیری در حوزه فرهنگ زاییده خرد جمعی است نه یک نفر
رئیس گروه امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی گفت: طرح‎هایی که برای برنامه‌های فرهنگی ارائه می‎شود کارشناسی شده و زاییده خرد جمعی است در واقع فرهنگ متعلق به عموم جامعه و تصمیم‌گیری در این خصوص تنها برعهده یک نفر و بر اساس تصمیمی فردی نیست.

جواد روشندل در نشست انجمن موسیقی شهرستان کاشمر با اشاره به این‌که ظرفیت‎های بسیاری در حوزه موسیقی کاشمر وجود دارد، افزود: هنرمندان شهر کاشمر در توسعه آموزشگاه‌های موسیقی و سایر آموزشگاه‌های آزاد هنری فعالیت خوبی داشته‎اند، لذا این پتانسیل موجب شده در کاشمر شاهد اجرای برنامه‏های فاخر و ارزشمندی باشیم.

وی با اعلام این‌که بر ظرفیت ایجاد شده ساختارهای بخش غیردولتی تکیه داشته‌ایم، افزود: طی حدود یک سال اخیر چند شهرستان از جمله تربت‌جام، خواف، کاشمر و سبزوار درخواست برگزاری جشنواره موسیقی به‌صورت استانی دارند که بنا بر این است یک شهر جهت برگزاری انتخاب شود و مابقی شهرستان‌ها هم به این رویداد کمک کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشمر در این جلسه بیان و اشاره به موضوع برگزاری جشنواره‎های موسیقی مقامی شهرستان و جشنواره آوای برتر در سه قسمت پاپ، محلی و سنتی، گفت: سومین دوره جشنواره آوای برتر در آذرماه و موسیقی مقامی در دهه فجر امسال برگزار خواهد شد.

وي عنوان کرد: کاشمر از نظر موسیقی مقامی در سطح استان و کشور پیشینه بسیار خوبی دارد.

علی توکلی اظهار کرد: کاشمر ظرفیت آموزشگاه‌های آزاد موسیقی بسیار خوبی دارد که در سازهای مختلف آموزش می‌دهند، همچنین یک آموزشگاه اختصاصاً به آموزش موسیقی مقامی می‎پردازد؛ از سویی کلاس‎های خود انجمن موسیقی در زمینه‎های مختلف فعال است.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=2272
  • منبع : آوای کاشمر
پارس وی دی اس

اخبار پیشنهادی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.