• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
پارس وی دی اس
6
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی:

برای رسیدن به نرخ بیکاری 8.5 درصد تا پایان سال تلاش می‎کنیم

  • کد خبر : 1589
  • ۲۶ تیر ۱۳۹۸ - ۷:۰۷
برای رسیدن به نرخ بیکاری 8.5 درصد تا پایان سال تلاش می‎کنیم
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: به رغم اینکه اکنون نرخ بیکاری استان خراسان رضوی 9.4 درصد است اما امیدواریم امسال به 8.5 درصد کاهش یابد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای خاوران،علی رسولیان در گفت‌وگویی افزود: تعهد اشتغال استان آنچه در سطح ملی برای استان خراسان ابلاغ شده 46 هزار و 531 شغل بوده ولی خود ما 76 هزار شغل را تدارک دیده‎ایم که باید ایجاد کنیم.
وی با بیان اینکه تلاش می‎شود نرخ بیکاری استان از امسال به 8.5 درصد برسانیم که حدودأ در سال گذشته رسیدیم، اظهار کرد: سال گذشته نرخ بیکاری به 10.2 درصد کاهش یافت.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی با اعلام اینکه فضای اقتصادی در کشور سخت‎تر شده و نرخ رشد اقتصادی کشور براساس آمارهایی که موسسات بین المللی جهانی می‎دهند امسال منفی خواهد بود، عنوان کرد: با این نگاههای که وجود دارد اما از محل کسب و کارهای کوچک و معین‌های اقتصادی مقاومتی و پروژه‎های سرمایه گذاری به پروژه‎های بزرگ استان ورود خواهیم داشت تا بتوانیم نرخ بیکاری را کاهش دهیم.
وی با بیان اینکه اکنون نرخ بیکاری استان 9.4 است و امیدواریم امسال به 8.5 درصد برسانیم، بیان کرد: برای تمامی دستگاهها و شهرستان وظایفی مشخص شده است.
رسولیان با اشاره به اینکه سال گذشته ۱۳۹ هزار شغل ایجاد شده در صورتیکه ۱۱۰ هزار شغل در برنامه بوده است، اظهار کرد: به رغم اینکه اکنون بالغ بر 20 هزار نفر بیکار در خراسان رضوی داریم اما امیدواریم با برنامه‌های در دست اجرا نرخ بیکاری استان به ۸.۵ درصد کاهش یابد.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=1589
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

اخبار پیشنهادی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.