• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
پارس وی دی اس
5

با تکیه به مردم، نظام اسلامی از فتنه اقتصادی عبور می کند

  • کد خبر : 6348
  • ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲
با تکیه به مردم، نظام اسلامی از فتنه اقتصادی عبور می کند
صدای خاوران-طاهری عنوان کرد: امام راه سختی را انتخاب کردند و در صورتی‌که بسیاری افراد می‌خواستند مشکلات جامعه را با به دست گرفتن شمشیر و با زور مردم و مسئولین را اصلاح کنند؛ تصریح کرد: امام با طی مسیر منطقی قصد داشت به هدفش برسد و همان راه را دنبال کرد.

امام‌جمعه شهرستان کاشمر با اشاره به نقش مردم در پیروزی انقلاب در کنار رهبری و ایمان به خدا گفت: امروز هم با تکیه به مردم، نظام اسلامی می تواند از فتنه اقتصادی عبور کند.
حجت‌الاسلام جواد طاهری افزود: ورود معمار کبیر انقلاب اسلامی به ایران، آغاز لرزه به تن همه فرعون‌های زمان و آغاز فروپاشی رژیم دو هزار و 500 ساله شاهنشاهی شد.
وی اشاره کرد: امام باایمان به خدا، سرنگونی استبداد را به عنوان هدف خود انتخاب کرد و با ایمان به خدا و با اتکا به مردم، انقلاب به رهبری امام خمینی به پیروزی رسید.
امام‌جمعه کاشمر گفت: امام خمینی در آغاز پیروزی نهضت اسلامی، امر به معروف و نهی از منکر را در پیش گرفت و بزرگ‌ترین منکر که استبداد داخل و استعمار بیرون بود را هدف قرار داد.
طاهری عنوان کرد: امام راه سختی را انتخاب کردند و در صورتی‌که بسیاری افراد می‌خواستند مشکلات جامعه را با به دست گرفتن شمشیر و با زور مردم و مسئولین را اصلاح کنند؛ تصریح کرد: امام با طی مسیر منطقی قصد داشت به هدفش برسد و همان راه را دنبال کرد.
امام‌جمعه کاشمر گفت: امام به مردم ایمان داشت و می‌دانست با مردم این راه سخت را می‌توان طی کرد لذا به پشتوانه مردم، فرعون زمان خود را به زمین زد و جای آن جمهوری اسلامی را مستقر کرد.
طاهری افزود: امام به مردم تکیه کرد و حکومت را بر مردم تکیه داد و جمهوریت را در کنار اسلامیت قرار داد.
وی با بیان این‏که در این زمان نیز اگر به مردم تکیه کنیم پیروز می‌شویم تصریح کرد: طی هشت سال جنگ تحمیلی هم مردم به کمک آمدند، از این فتنه نظامی عبور کردیم و در عمر انقلاب از فتنه‌های سیاسی زیادی با تکیه بر مردم عبور کرده ایم.
وی با تأکید بر این‏که اگر بخواهیم از فتنه اقتصادی عبور کنیم باید به مردم تکیه داشته باشیم، گفت: امام به ما یاد داده است به مردم تکیه داشته باشیم.
امام‌جمعه کاشمر اظهار کرد: امام فریاد اسلام را به همه جای دنیا رساند و هم‌اکنون میلیون‌ها خمینی در جهان خلق شده است.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=6348
  • نویسنده : جواد افتخاری
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

اخبار پیشنهادی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.