• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
پارس وی دی اس
9
نماینده پیشین ایران در سازمان ملل:

امام حسین(ع) درس آزادگی و عزت به ملت ایران داد

  • کد خبر : 2178
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۸:۴۹
امام حسین(ع) درس آزادگی و عزت به ملت ایران داد
نماینده پیشین ایران در سازمان ملل گفت: امام حسین(ع) درس آزادگی و عزت به ملت ایران داد، اگر ملت ایران در برابر این تحریم‌ها و فشارها ایستادگی، مقاومت و صبر نمی‎کردند امروز ایران سوریه دوم بود.

محمد خزاعی، در جمع عزاداران هیئت شهدای شهرستان کاشمر افزود: درحالی‌که گاه اگر برخی کوچک‌ترین زاویه دید سیاسی با ما داشته باشند، حاضر نیستیم سر به تن‏شان باشد، امام حسین(ع) حر را در آغوش می‎گیرد و او را می‎پذیرد و این رفتارها، درس‌هایی برای ملت ایران در پی دارد.

وی گفت: با مطالعه تاریخ می‎بینیم همان قیچی دو لب که یزید و یزدیان و دشمنان آن زمان سر حسین(ع) را بریدند، امروز برگردن انقلاب اسلامی فشار وارد می‏آورد.

نماینده پیشین ایران در سازمان ملل با بیان این‌که محبت به اهل‌بیت مسیر حرکت و رفتار انسان‌ها را تعیین می‎کند، بیان کرد: بدون‏شک آنچه موجب شد امام خمینی(ره) زمینه‌ساز انقلاب شود و معادلات سیاسی و معادله‎های قدرت دنیا را برهم بزند بر پایه نهضت حسینی بود.

خزاعی با اعلام این‌که نگاه انقلاب، نگاه عزتمندی ایران بود؛ گفت: امروز دشمنان با همان چهره‌ها، القاب و عناوین و با همان روش‎هایی که برحسین(ع) و اهل‌بیت تاختند بر ما می‌تازند، به‌طوری‌که امروز در میان وهاب ارتجاعی عرب که حاکم بیت‌الله الحرام هستند از اسلام و قرآن به‌جز نامش چیزی باقی نمانده و برای بریدن مجدد گردن این نهضت برآمده از عشق حسین(ع) با آمریکا، صهیونیست و انگلیس هم‌پیمان شده‎اند.

نماینده پیشین ایران در سازمان ملل عنوان کرد: اگرچه امروز یکی از شدیدترین تحریم‎های تاریخ بشری برعلیه ملت ایران اعمال می‌شود اما مسئولان برای کاستن از این فشارها تلاش می‌کنند.

وی افزود: کشور عربستان بالغ بر هفت میلیارد دلار برای تبلیغات برعلیه جمهوری اسلامی در فضای مجازی هزینه می‌کنند، حتی صهیونیست‎ها برای انهدام مسیر تفکر حسینی مداح تربیت می‎کنند.

وی با اشاره به این‌که دشمن برای صدمه زدن به جمهوری اسلامی هزینه بسیاری می‎کند، راه مقابله با دشمن را هوشیاری و بصیرت عنوان و ابراز کرد: باید در برابر توطئه‎های دشمنان هوشیار بود.

وی با تأکید بر این‌که اگر اوایل انقلاب و اکنون، ملت ایران در برابر این تحریم‌ها و فشارها ایستادگی، مقاومت و صبر نمی‎کردند ایران امروز سوریه دوم بود، گفت: اگر بخواهیم در این مسیر موفق شویم و دشمن را به زانو در آوریم باید مسیر امام حسین(ع) را برویم.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=2178
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.