• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
پارس وی دی اس
15
همزمان با روز خبرنگار؛

اعضای شورای شهر و سرپرست شهرداری در نشریه آوای‌کاشمر حضور یافتند

  • کد خبر : 5501
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۹:۲۹
اعضای شورای شهر و سرپرست شهرداری در نشریه آوای‌کاشمر حضور یافتند
صدای خاوران-تعدادی از اعضای ششمین دوره شورای‌شهر به همراه سرپرست شهرداری همزمان با ١٧ مرداد "روز خبرنگار" از دفتر نشریه آوای‌کاشمر بازدید و این روز را به خبرنگاران این رسانه تبریک گفتند.

تعدادی از اعضای ششمین دوره شورای‌شهر به همراه سرپرست شهرداری همزمان با ١٧ مرداد “روز خبرنگار” از دفتر نشریه آوای‌کاشمر بازدید و این روز را به خبرنگاران این رسانه تبریک گفتند.

رئیس شورای‌شهر کاشمر در این بازدید ضمن گرامی‌داشت روز خبرنگار و یاد و خاطره شهید صارمی، گفت: نشریات و رسانه‌های شهرستان در آگاهی بخشی، توسعه و امید آفرینی نقش بسزایی را ایفا می‌کنند.

علی‌اصغر مرادزاده با بیان این‌که نشریات محلی شهرستان ضمن اطلاع‌رسانی به موقع در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی و… فعالیت‌های خوبی دارند، افزود: حرفه خبرنگاری و فعالیت در این حوزه بر کسی پوشیده نیست و ما در شورای‌شهر از اصحاب رسانه حمایت خواهیم کرد.

وی اطلاع‌رسانی دقیق و شفاف را رسالت مهم رسانه‌ در جذب افکارعمومی دانست و مطرح کرد: رسانه‌های شهرستان برای اطلاع‌رسانی به موقع در تمامی لحظات به فعالیت خود ادامه دادند.

رئیس شورای‌شهر با اشاره به این‌که شورای‌شهر و شهرداری کاشمر با همدلی و همراهی و بدون حب و بغض‌های سیاسی و جناحی در راستای خدمت به مردم تلاش خواهند کرد، افزود: شورای‌شهر در کنار شهردار تیم هشت نفره‌ای خواهند بود که کارشان فقط خدمت به مردم می‌باشد.

وی با بیان این‌که اعضای شورای شهر در کنار خبرنگاران به عنوان دیده‌بان مردم بر عملکرد مسئولان انجام وظیفه خواهیم کرد، گفت: امیدواریم نشریات و رسانه‌های شهرستان در راستای عمران و آبادانی شهر به خوبی تلاش کنند.

در این بازدید سرپرست شهرداری کاشمر گفت: اساس کار ما در شهرداری جلب رضایت شهروندان بدون حب و بغض سیاسی است.

حسین گنجی از خبرنگاران و نشریه آوای‌کاشمر به عنوان قدیمی‌ترین نشریه شهرستان خواست به عنوان چشم بینای شهرداری به درستی مشکلات شهروندان را اطلاع‌رسانی کنند.

وی توجه به مسائل فرهنگی را یکی از دغدغه‌های مهم شهرداری دانست و گفت: باید از پتانسیل نشریات شهرستان به خوبی استفاده نمود.

در این بازدید علیرضا افتخاری، سردبیر نشریه آوای‌کاشمر به ارائه سخن پیرامون مباحث و توقعات مردم از شورا پرداخت.

 

 

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=5501
  • نویسنده : جواد افتخاری
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

اخبار پیشنهادی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.