• امروز : یکشنبه, ۷ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 July - 2024
پارس وی دی اس
5
برای اولین بار در کشور انجام گرفت؛

ارائه خدمات شتاب صندوق قرض‌الحسنه

  • کد خبر : 9453
  • ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۹:۰۵
ارائه خدمات شتاب صندوق قرض‌الحسنه
صدای خاوران-مدیر صندوق قرض‌الحسنه امام‌حسین(ع) گفت: کارت شتابی که امروز برای اولین بار در سطح صندوق‌های قرض‌الحسنه کشور از آن رونمایی می‌شود، قابلیت کارت به کارت، برداشت از دستگاه‌های پوز سراسر کشور و واریز و برداشت در هر ساعت شبانه‌روز را دارد. علی ناظمی با اشاره به این‏که از این طرح برای فروش اقساطی نیز رونمایی خواهد شد، بیان کرد: به‌زودی پیش‌فروش این کارت آغاز می‌شود و شهروندان می‌توانند به‌صورت قسطی بدون هیچ‌گونه سپرده و کارکرد حسابی، قدرت خرید داشته باشند.

با حضور نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای‌اسلامی، برای اولین بار در کشور از کارت شتاب صندوق‌ قرض‌الحسنه امام‌حسین(ع) رونمایی شد.

در مراسم حجت‌الاسلام جواد نیک‌بین، اظهار کرد: این‏که برای اولین‌بار در کشور یکی از صندوق‌های قرض‌الحسنه کاشمر توانست با رونمایی از کارت شتاب، خدمات الکترونیکی را به مشتریان خود ارائه دهد، مایه افتخار است.

وی با بیان این‏که صندوق‌های قرض‌الحسنه نهادهایی مردمی و خودجوش هستند، اظهار کرد: در حالی که بانک‌ها در ارائه تسهیلات سخت‌گیری‌های فراوانی دارند، اما صندوق‌های قرض‌الحسنه در این شهر بسیاری از مشکلات مردم را با ارائه تسهیلات رفع کرده‌اند.

نیک‌بین در ادامه با بیان این‏که صندوق‌های قرض‌الحسنه تاکنون خدمات بسیاری را به مشتریان خود ارائه داده‌اند، گفت: صندوق‌های قرض‌الحسنه در بستر فرهنگ اسلامی کشور شکل گرفته‌اند و خوشبختانه این صندوق هم روزهای رشد و حرکت خود را طی می‌کند.

در این مراسم مدیر صندوق قرض‌الحسنه امام‌حسین(ع) گفت: کارت شتابی که امروز برای اولین بار در سطح صندوق‌های قرض‌الحسنه کشور از آن رونمایی می‌شود، قابلیت کارت به کارت، برداشت از دستگاه‌های پوز سراسر کشور و واریز و برداشت در هر ساعت شبانه‌روز را دارد.

علی ناظمی با اشاره به این‏که از این طرح برای فروش اقساطی نیز رونمایی خواهد شد، بیان کرد: به‌زودی پیش‌فروش این کارت آغاز می‌شود و شهروندان می‌توانند به‌صورت قسطی بدون هیچ‌گونه سپرده و کارکرد حسابی، قدرت خرید داشته باشند.

مدیر صندوق قرض‌الحسنه امام حسین(ع) توجه به مسائل فرهنگی و توجه به فعالان این عرصه را یکی دیگر از فعالیت‌های این صندوق دانست.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=9453
  • نویسنده : سعید علیخانی
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.