• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
پارس وی دی اس
3

اخطار به بیمارستان خلیل‌آباد

  • کد خبر : 7590
  • ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۹:۱۲
اخطار به بیمارستان خلیل‌آباد
صدای خاوران-مدیر شبکه بهداشت و درمان خلیل‌آباد گفت: فاضلاب و تصفیه‌خانه بیمارستان این شهرستان با مشکلات جدی مواجه است و تاکنون چندین بار اخطار زیست‌محیطی به ما داده‌اند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان خلیل‌آباد گفت: فاضلاب و تصفیه‌خانه بیمارستان این شهرستان با مشکلات جدی مواجه است و تاکنون چندین بار اخطار زیست‌محیطی به ما داده‌اند.

محمد حسین‌زاده با بیان این‌که سیستم امحاء زباله از دیگر مشکلات این بیمارستان است؛ افزود: هم‌اکنون زباله‌های عفونی بیمارستان خلیل‌آباد در کاشمر بی‌خطرسازی و دفن می‌شود.

وی با بیان این‏که بیمارستان 32 تختخوابی خلیل‌آباد، پروانه 64 تختخواب دارد؛ افزود: به دلیل کمک‌های خوبی که از سوی دانشگاه علوم پزشکی به شهرستان شده پارسال هزار و 900 عمل چشم‌پزشکی، سه هزار و 300 مورد دیالیز و چهار هزار و 500 مورد رادیولوژی در این بیمارستان انجام شد.

وی تصریح کرد: مردم متقاضی هستند بخش‌های پایه مانند اطفال، زنان و زایمان، جراحی عمومی و داخلی در بیمارستان خاتم‌الانبیاء این شهرستان فعال شود و نبود این بخش‌ها در حال حاضرند جزء بروز نارضایتی‌های عمومی شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان خلیل‌آباد خاطرنشان کرد: در صورت توسعه بیمارستان، اضافه شدن بخش‌های موردنظر مردم قابل انجام است، در غیر این صورت با این فضا و وجود 30 تخت، کاری نمی‌شود انجام داد.

وی با بیان این‏که برای فعال شدن بخش‌های مختلف نیازمند نیروی تخصصی هستیم، اظهار کرد: هرچند اکنون دو متخصص داخلی، دو متخصص قلب و دو متخصص بیهوشی داریم ولی به‌صورت پاره‌وقت فعالیت دارند که اگر در توزیع سالانه نیرو، این بیمارستان مدنظر قرار گیرد قدم‌های بزرگی می‌توان برداشت.

حسین‏ زاده مطرح کرد: با توجه به این‏که فضای بخش دیالیز این بیمارستان کوچک و غیراستاندارد است لذا در صورت تخصیص اعتبار برای ایجاد فضای جدید، خیرین نیز آماده کمک هستند.

وی گفت: مشکل فاضلاب بیمارستان و تصفیه‌خانه آن، اگر همه کار انجام دهیم ولی تصفیه‌خانه راه نیفتد هم اعتباربخشی دچار مشکل شده و هم مشکلات زیست‌محیطی برای مردم ایجاد می‌شود.

وی در پایان تکمیل سوله بحران و پایگاه اورژانس جاده‌ای شهر کندر را ضروری دانست.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=7590
  • نویسنده : جواد افتخاری
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

اخبار پیشنهادی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.