• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
پارس وی دی اس
6

آخرین وضعیت بیماران کرونایی در کاشمر اعلام شد

  • کد خبر : 5034
  • ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹
آخرین وضعیت بیماران کرونایی در کاشمر اعلام شد
صدای خاوران- فرماندار کاشمر با اشاره به وضعیت ویروس کرونا در شهرستان گفت: با توجه به تعداد افزایش مبتلایان اکنون شهرستان کاشمر در وضعیت قرمز قرار دارد.

صدای خاوران- فرماندار کاشمر با اشاره به وضعیت ویروس کرونا در شهرستان گفت: با توجه به تعداد افزایش مبتلایان اکنون شهرستان کاشمر در وضعیت قرمز قرار دارد.

مسلم ساقی اظهار داشت: اگرچه در ابتدای پیک چهارم با جهش مواجه بودیم اما اکنون در حوزه بستری‌ها ثبات نسبی داریم ولی متأسفانه تعداد مراجعه‌کنندگان سرپایی همچنان افزایش دارد.

وی با بیان اینکه از نظر میزان فوتی به خاطر ابتلا به کرونا همچنان از سطح متوسط استان پائین تر هستیم، تصریح کرد: خوشبختانه از نظر تجهیزات هیچ‌گونه مشکل و کمبودی نداریم.

وی عنوان کرد: در حال حاضر 31 نفر از شهرهای کاشمر، بردسکن، سبزوار، خلیل‌آباد و کوهسرخ در بیمارستان شهید مدرس این شهرستان بستری هستند که نتیجه آزمایش 27 نفر مثبت است.

وی با اشاره به اینکه از 27 نفر مبتلا به ویروس کرونا 15 نفرشان کاشمری هستند، ادامه داد: در نوبت اول تزریق واکسن کرونا 913 نفر و در نوبت دوم 220 نفر نیز واکسینه شدند.

وی تصریح کرد: در نوبت اول به کادر بهداشت و درمان واکسن کرونا تزریق شد و در مرحله دوم که شامل 2350 نفر سالمند می‌شود دار د تزریق می‌گردد.

وی عنوان کرد: بر اساس تأکیداتی که بارها داشته‌ام به جز جامعه مخاطبی که در سند ملی اعلام شده حتی یک مورد خطا نباید داشته باشیم.

وی تأکید کرد: اگر هر اندازه محدودیت برگزار کنیم ولی مردم همکاری نداشته باشند و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند هیچ اتفاقی نخواهد افتاد، عادی انگاری یکی از آسیب‌هایی است که با آن مواجه هستیم.

وی گفت: هرچند واکسن طی دو مرحله و به مدت زمانی 21 روز انجام می‌شود ولی برخی فکر می‌کنند چون واکسن را زده‌اند دیگر مصون هستند و باید همچنان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه از ابتدای فروردین‌ماه تا کنون2100 مورد تذکر لسانی به کسانی که محدودیت‌های کرونایی را رعایت نکرده‌اند داده شده و 750 خودرو نیز اعمال قانون شده‌اند، افزود: تاکنون 80 تا 85 درصد اصناف پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده‌اند.

 

 

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=5034
  • نویسنده : جواد افتخاری
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

اخبار پیشنهادی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.