• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
پارس وی دی اس
2

دستگاه‏هايی که تلاش بيشتری داشته باشند، چند برابر بودجه می‌گیرند

  • کد خبر : 9004
  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۷:۲۸
دستگاه‏هايی که تلاش بيشتری داشته باشند، چند برابر بودجه می‌گیرند
صدای خاوران-شریعتمداری خاطر نشان کرد: اعتبارات شهرستان از محل قانون استفاده متوازن از امکانات کشور ‏‏۳۶۶ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال در قالب۱۳پروژه در بخش آموزش‌وپرورش، بهداشت و درمان، شهرداری‌ها، زیرساخت جاده‌ای، فضای سبز و فضای ورزشی پیش‌بینی شده است. ‏ وی در ادامه از تعیین تکلیف شهرک گلخانه‌ای کاشمر در زمینی به مساحت30 هکتار و سرمایه‌گذاری بالغ بر هزار میلیارد تومان خبر داد و گفت: قرارداد پروژه با شرکت شهرک‌های کشاورزی وزارت جهادکشاورزی قطعی شده و به‌زودی کلنگ احداث شهرک گلخانه‌ای به زمین می‌خورد.

 

فرماندار کاشمر از شرکت برق خواست ضمن بازدید نامحسوس از ادارات، در صورت بی توجهی به تذکرات در خصوص رعایت صرفه‌جویی، برق‏شان قطع شود.

حجت‌الله شريعتمداری با بیان این‏که مسئولیت و عواقب قطعی برق با رئیس آن اداره است، عنوان کرد: باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که کمترین فشار بر کشاورزان و چاه موتورهای کشاورزی وارد گردد.

فرماندار کاشمر در ادامه بر جذب اعتبارات تأکید کرد و از افزایش 86 درصدی اعتبارات عمرانی و نفت این شهرستان در سال جاری خبر داد و خاطر نشان کرد: دستگاه‏هایی که تلاش بیشتری در جذب اعتبارات داشته باشند، چند برابر بودجه مصوب‌شان از اعتبارات ملی برای ارائه خدمت به مردم، برایشان اعتبار جذب می‌کنیم.

شریعتمداری از تصویب بیش از ۷۵ میلیارد تومان اعتبارات شهرستان در سال‌جاری خبر داد و افزود: اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و قانون استفاده متوازن از امکانات ‏کشور در سال ۱۴۰۲ در شهرستان کاشمر ۷۵ میلیارد و ۱۶۸ میلیون تومان برای اجرای ۸۶ پروژه پیش‌بینی شده ‏است. ‏

 وی عنوان کرد: اعتبارات کاشمر در حوزه استانی و نفت ۳۸۵ میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال با ۷۳ پروژه پیش‌بینی شده ‏که نسبت به سال گذشته ۸۶.۶ درصد رشد داشته است. ‏

شریعتمداری خاطر نشان کرد: اعتبارات شهرستان از محل قانون استفاده متوازن از امکانات کشور ‏‏۳۶۶ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال در قالب۱۳پروژه در بخش آموزش‌وپرورش، بهداشت و درمان، شهرداری‌ها، زیرساخت جاده‌ای، فضای سبز و فضای ورزشی پیش‌بینی شده است. ‏

وی در ادامه از تعیین تکلیف شهرک گلخانه‌ای کاشمر در زمینی به مساحت30 هکتار و سرمایه‌گذاری بالغ بر هزار میلیارد تومان خبر داد و گفت: قرارداد پروژه با شرکت شهرک‌های کشاورزی وزارت جهادکشاورزی قطعی شده و به‌زودی کلنگ احداث شهرک گلخانه‌ای به زمین می‌خورد.

فرماندار کاشمر با اشاره به این‏که جواز تأسیس پروژه عظیم احداث نیروگاه 100 مگاواتی برق خورشیدی توسط وزارت نیرو با سرمایه‌گذار بخش حخصوصی بالغ بر 75 میلیون یورو صادرشده است، گفت: به‌زودی زمین تحویل و عملیات احداث اعلام خواهد شد.

وی همچنین به آغاز عملیات احداث پست برق شهرک صنعتی اشاره کرد و افزود: برای احداث فاز دوم شهرک صنعتی 90 هکتار از اراضی اختصاص یافت و از آبان ماه تحویل زمین آغاز می‌شود.

شریعتمداری با بیان این‏که جواز تأسیس80 کارگاه و کارخانه قبلاً صادرشده که با واگذاری زمین شاهد رونق کسب‌وکار و اشتغال در شهرستان کاشمر خواهیم بود، گفت: با همه مشکلاتی که در حوزه اقتصادی داریم تاکنون بالغ بر 80 درصد ابنیه پروژه باند دوم جاده کاشمر به شادمهر احداث‌ شده و بالغ بر 300 میلیارد تومان اعتبار در امسال تخصیص خواهد یافت.

وی با بیان این‏که مردم کارهای عملیاتی شده می‌خواهند و با شعار کاری به جلو نخواهد رفت؛ گفت: به‌زودی عملکرد ادارات توسط بازرسینی که از بدنه مردم هستند مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=9004
  • نویسنده : معصومه تقوی
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.