• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
پارس وی دی اس
9
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بردسکن

واحدهای نیمه فعال و راکد بردسکن برای تأمین اقلام بهداشتی به میدان آمدند

  • کد خبر : 2764
  • ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷
واحدهای نیمه فعال و راکد بردسکن برای تأمین اقلام بهداشتی به میدان آمدند
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بردسکن گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا 20 تا 25 درصد واحدهایی که در شهرستان نیمه فعال و یا راکد بودند مجدد زنده شده و با رساندن تولید به حداکثر ظرفیت در راستای رفع مشکلات و تأمین اقلام بهداشتی منطقه کمک چشم‌گیری داشتند.

شهرام طلوع فکور اظهار کرد: با تدابیر اتخاذشده کالاهای تنظیم بازار به‌موقع توزیع گردید و اکنون هیچ‌گونه مشکلی در شهرستان نداریم، همچنین مقرر گردید، واحدهای اساسی و ضروری مانند مواد غذایی و پروتئینی به‌صورت شیفتی و تعداد بسیار محدود آن هم با رعایت کامل نکات بهداشتی فعالیت خود را ادامه دهند تا مردم دچار مشکل نشوند.

وی از پلمب دو واحد نانوایی و چهار واحد صنفی متخلف به خاطر عدم رعایت نکات بهداشتی خبر داد و ادامه داد: همان‌گونه که تولیدکنندگان بردسکن صادراتی حتی به خارج از کشور دارند بسیاری از کالاهای موردنیاز این منطقه هم از دیگر شهرستان‌ها تأمین می‎شود، به‌رغم آنچه بعضاً در فضا مجازی مطرح می‌شود هیچ کمبود و نگرانی برای اقلام موردنیاز مردم در بردسکن نداریم و امیدواریم بعد از روز سیزدهم فعالیت صنوف بهتر شود.

طلوع فکور افزود: واحدهای تولیدی به‌خصوص پوشاک کمک بسیار شایانی برای رفع کمبودهای اقلام بهداشتی در شهرستان داشتند، اکنون بین 15 تا 20 واحد تولیدی به‌صورت مستمر در حال فعالیت و تولید ماسک، و کالاهای مرتبط با موضوع بهداشت مردم هستند.

وی تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا 20 تا 25 درصد واحدهایی که نیمه فعال و یا راکد بودند مجدد زنده شدند و با رساندن تولید خود به حداکثر ظرفیت در جهت رفع مشکلات و کمبودها کمک چشم‌گیری داشتند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بردسکن عنوان کرد: بر اساس ظرفیت 80 هزارنفری بردسکن اکنون تولید در شهرستان به حدی رسیده که مردم مشکلی در تأمین کالاهای بهداشتی، ماسک و … ندارند.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=2764
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

اخبار پیشنهادی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.