• امروز : چهارشنبه, ۲۵ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 16 October - 2024
پارس وی دی اس
0
در بزرگداشت سیدالشهدای مقاومت در کاشمر بیان شد:

بیزاری و نفرت از رژیم صهیونیستی جهانی شده است

  • کد خبر : 10994
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۵
بیزاری و نفرت از رژیم صهیونیستی جهانی شده است
صدای خاوران-گنابادی‌نژاد با اشاره به این‌که آنها به جای این‌که در میدان نبرد بجنگند، بر سر زنان و کودکان بی‌گناه بمب ریختند؛ خاطر نشان کرد: طوفان‌الاقصی یک عملیات عظیم، گسترده و بزرگی بود که توسط مقاومت اسلامی حماس و جهاد اسلامی در فلسطین اجرا شد و همچنان این رژیم منحوس در تحیر است و نتوانسته آن حمله نظامی را برای خودش تجزیه تحلیل کند.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان‌رضوی با بیان این‌که طوفان‌الاقصی و کشتار وحشیانه نتانیاهو طی یک‌سال گذشته موجب شد که نفرت و بیزاری از رژیم صهیونیستی جهانی شود؛ گفت: امروز در آمریکا شعار مرگ بر آمریکا سر می‌دهند و دانشگاه‌ها راه‌پیمایی‌های ضد اسرائیلی برپا می‌کنند.

حجت‌الاسلام گنابادی‌نژاد در بزرگداشت سیدالشهدای مقاومت در کاشمر با اشاره به این‌که شهادت سیدحسن نصرالله نابودی اسرائیل را حتمی کرد و سرعت آن را افزایش داد؛ گفت: نشانه‌های این امید در عملیات بزرگ وعده صادق ۲ توسط قهرمانان سپاه و فرزندان عاشورا و مکتب اباعبدالله نمایان شد.

وی با بیان این‌که سیدحسن نصرالله اسطوره‌ای برای قرن‌ها در مدار فضیلت، ارزش‌ها، اسلام و انقلاب‌اسلامی خواهد بود؛ افزود: با آغاز نهضت امام راحل، آرمان فلسطین احیاء شد و فلسطینیان سال‌ها در مقابل رژیم صهیونیستی با تن‌شان و دست‌خالی در برابر تانک مبارزه می‌کردند.

وی با تأکید بر این‌که امروز هیچ‌کس نباید در بیان جنایت کاری‌های رژیم صهیونیستی لکنت زبان داشته باشد؛ افزود: آقای سیدحسن نصرالله در یک جنگ و نبرد نظامی به شهادت نرسید، رژیم صهیونیستی که مصداق واقعی و حقیقی بیان قرآن و فرمایش مقام معظم رهبری یک سگ هار است، ۸۲ تُن مواد منفجره بر سر ساختمان‌های مسکونی ریخت.

گنابادی‌نژاد با اشاره به این‌که آنها به جای این‌که در میدان نبرد بجنگند، بر سر زنان و کودکان بی‌گناه بمب ریختند؛ خاطر نشان کرد: طوفان‌الاقصی یک عملیات عظیم، گسترده و بزرگی بود که توسط مقاومت اسلامی حماس و جهاد اسلامی در فلسطین اجرا شد و همچنان این رژیم منحوس در تحیر است و نتوانسته آن حمله نظامی را برای خودش تجزیه تحلیل کند.

وی گفت: بعد از طوفان‌الاقصی که یک سیلی بی‌نظیر بر پیکر کریه، زشت و منفور رژیم صهیونیستی بود الان قریب یک‌سال است آدم‌کشی، کودک‌کشی و بمباران مدرسه، بیمارستان مسجد و کلیسا را ادامه می‌دهد.

وی افزود: عملیات صادق۲ انتقام سخت از رژیم صهیونیست نبود فقط یک گوش مالی و در حد یک سیلی بود که برای شکست‌های بعدی آماده باشد و خوابش نبرد، تنبیه بعدی این رژیم چیزی جز نابودی کامل اسرائیل جنایتکار نیست.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=10994
  • نویسنده : زینت تازه دل
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.