• امروز : یکشنبه, ۱۱ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 1 September - 2024
پارس وی دی اس
2

راه‌اندازی شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات حوزه آب ضروری است

  • کد خبر : 10612
  • ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۴
راه‌اندازی شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات حوزه آب ضروری است
صدای خاوران-افروند با بیان این‌که اگر جلوی ساخت‌وسازهای غیرمجاز همان ابتدا گرفته شود مشکلات ادارات خدمات‌رسان به‌خصوص آب و فاضلاب بسیار کاهش خواهد یافت، گفت: اگر این‌گونه تخلفات نباشد دیگر انشعاب غیرمجاز معنی نخواهد داشت. وی با اشاره به اینکه هرگونه انشعاب غیرمجاز آب، برق و گاز تهدیدهای جدی خود را در پی دارد، بیان کرد: می‌طلبد جهاد کشاورزی و شهرداری‌ها در جلوگیری از تخلفات باقدرت بیشتری وارد میدان شوند.

یک کارشناس حوزه آب گفت: امیدواریم با ایجاد یک شعبه و قاضی ویژه برای ادارات خدماتی جهت رسیدگی به موقع پرونده‌های متخلفین حداقل برای فصل تابستان بهتر به مشترکین خدمت‌رسانی شود.

افروند در گفت‌وگویی افزود: دولت برای جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز، خدمات به متخلفین ارائه نمی‌دهد، اما متأسفانه شاهدیم که تخلفات انجام می‌شود و خدمات را به‌صورت غیرمجاز می‌گیرند که این تهدیدی برای شبکه‌های آب‌رسانی است.

وی با بیان این‌که اگر جلوی ساخت‌وسازهای غیرمجاز از همان ابتدا گرفته شود امنیت شبکه‌های آب شرب نیز ارتقاء پیدا می‌کند، گفت: انشعابات غیرمجاز چون آب‌های غیرقابل‌کنترلی هستند و امکان بررسی مدام نیست برای بهداشت و سلامت افراد تهدیدی جدی محسوب می‌شود.

افروند با بیان این‌که اگر جلوی ساخت‌وسازهای غیرمجاز همان ابتدا گرفته شود مشکلات ادارات خدمات‌رسان به‌خصوص آب و فاضلاب بسیار کاهش خواهد یافت، گفت: اگر این‌گونه تخلفات نباشد دیگر انشعاب غیرمجاز معنی نخواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه هرگونه انشعاب غیرمجاز آب، برق و گاز تهدیدهای جدی خود را در پی دارد، بیان کرد: می‌طلبد جهاد کشاورزی و شهرداری‌ها در جلوگیری از تخلفات باقدرت بیشتری وارد میدان شوند.

افروند گفت: تا وقتی ساخت‌وسازها و انشعابات غیرمجاز باشد هر چه آب تولید کنیم بازهم با مشکل مواجه خواهیم بود، آب و فاضلاب به‌تنهایی نمی‌تواند با تمام متخلفان برخورد کند.

وی اظهار کرد: اگر شعبه و قاضی ویژه رسیدگی به پرونده‌های متخلفین داشته باشیم که به موقع و در کمترین زمان بررسی شود، قطعاً تخلفات کاهش بسیار چشمگیری خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=10612
  • نویسنده : مریم عبدالله نژاد
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.