• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
پارس وی دی اس
3

۷۰ درصد پرونده‌های اجرایی خراسان رضوی مربوط به مهریه است

  • کد خبر : 7713
  • ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
۷۰ درصد پرونده‌های اجرایی خراسان رضوی مربوط به مهریه است

پایگاه خبری تحلیلی صدای خاوران به نقل از ایرنا ـ محمد نخعی افزود: این تعداد پرونده مهریه با افزایش ۱۰ هزار و ۳۹۷ پرونده جدید، نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشدی ۶ درصدی داشته است. وی با بیان اینکه مجموع پرونده های جدید اجرایی استان در نیمه نخست امسال، ۱۴ هزار و ۷۹۸ مورد […]

پایگاه خبری تحلیلی صدای خاوران به نقل از ایرنا ـ محمد نخعی افزود: این تعداد پرونده مهریه با افزایش ۱۰ هزار و ۳۹۷ پرونده جدید، نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشدی ۶ درصدی داشته است.

وی با بیان اینکه مجموع پرونده های جدید اجرایی استان در نیمه نخست امسال، ۱۴ هزار و ۷۹۸ مورد بوده است، اظهار داشت: این تعداد پرونده حدود ۴ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال رشد داشته است که علاوه بر مهریه، شامل موضوعات چک بلامحل، اسناد شرطی و رهنی و قراردادهای بانکی نیز می شود.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی عنوان کرد: رسیدگی و ختم پرونده های اجرایی یکی از اولویت های مهم این اداره کل است که از ابتدای سال تا پایان شهریورماه گذشته با ختم عملیات اجرایی ۱۷ هزار و ۵۱ پرونده، موفق به اخذ رتبه برتر کشور در این حوزه شده ایم.

نخعی عنوان کرد: در ۶ ماهه نخست سال جاری، ۹۰ هزار و ۴۹۲ خلاصه معامله الکترونیکی ثبت و به ۱۰۱ هزار و ۷۰۲ استعلام نیز به صورت الکترونیکی پاسخ داده شده است که حدود ۹۷ درصد آنها در کمتر از ۲ روز جوابگویی شده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین از ابتدای امسال ۲ هزار و ۴۷۷ شرکت و ۲۳۷ موسسه غیرتجاری در خراسان رضوی تاسیس شده است که این موضوع نقش موثری در توسعه اقتصادی استان داشته است.

خبرگزاری ایرنا

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=7713
پارس وی دی اس

برچسب ها

اخبار پیشنهادی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.