• امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
پارس وی دی اس
2

۳۰ نفر در منطقه ترشیز تایید صلاحیت شدند

  • کد خبر : 9711
  • ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸
۳۰ نفر در منطقه ترشیز تایید صلاحیت شدند
صدای خاوران-فرماندار کاشمر، سلامت انتخابات را که در ادوار مختلف نیز همواره مورد اهتمام جدی دست‌اندرکاران اعم از مجریان و ناظران بوده را  به عنوان یکی از راهبردهای اساسی این دوره از انتخابات دانست و عنوان نمود، بنا به تاکید مقام معظم‌رهبری رای مردم حق‌الناس است و باید تمام توان، تلاش و برنامه‌ریزی خود را در این امر مهم و حساس معطوف نماییم.

 

رییس مرکز حوزه انتخابیه کاشمر، بردسکن، خلیل‌آباد و کوهسرخ از تایید صلاحیت۳۰ نفر از داوطلبین دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای‌اسلامی در منطقه ترشیز توسط هیات نظارت خبر داد.

حجت‌اله شریعتمداری فرماندار کاشمر عنوان کرد: از تعداد 30 داوطلب تایید صلاحیت شده ۲۸ نفر مرد و ۲ نفر را بانوان تشکیل می‌دهند که تعداد هفت نفر دارای مدرک تحصیلی دکتری، بیست نفر کارشناسی ارشد، یک نفر کارشناسی و دو نفر دارای تحصیلات حوزوی هستند.

فرماندار کاشمر در ادامه از نحوه رسیدگی به اعتراضات داوطلبین در این‌ مرحله خبر داد و تصریح کرد: بر اساس بند ب ماده ۶۳ قانون انتخابات مجلس شورای‌اسلامی، داوطلبانی که صلاحیت آن‌ها تأیید یا احراز نشده است، می‌توانند مراتب اعتراض خود را ظرف سه روز به شورای نگهبان اعلام کنند. شورای نگهبان نیز ظرف سی‌روز نظر قطعی خود را از طریق هیأت‌نظارت استان درباره صلاحیت داوطلبان به نحو مقتضی به فرماندار مرکز حوزه انتخابیه یا ستاد انتخابات کشور اعلام نموده تا به داوطلبان ابلاغ گردد.

وی در ادامه با بیان این‌که همه توان خود را برای اجرای کامل چهار راهبرد مورد تاکید مقام معظم‌رهبری که برگزاری انتخاباتی امن، پرشور، رقابتی و سالم است، به کار خواهیم بست؛ اظهار کرد: برنامه‌ریزی برای حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای یکی از وظایف مهم همه نخبگان و دلسوزان نظام و از جمله اعضای  هیات اجرایی انتخابات است.

فرماندار کاشمر، سلامت انتخابات را که در ادوار مختلف نیز همواره مورد اهتمام جدی دست‌اندرکاران اعم از مجریان و ناظران بوده را  به عنوان یکی از راهبردهای اساسی این دوره از انتخابات دانست و عنوان نمود، بنا به تاکید مقام معظم‌رهبری رای مردم حق‌الناس است و باید تمام توان، تلاش و برنامه‌ریزی خود را در این امر مهم و حساس معطوف نماییم.

شایان ذکر است؛ انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای‌اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، اسفند امسال در ۲۶۵ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه کاشمر، خلیل آباد، بردسکن و کوهسرخ برگزار می‌شود که از این تعداد ۹۷ شعبه اخذ رای برای شهرستان کاشمر به تایید و تصویب هیات اجرایی رسیده است که در مقایسه با انتخابات دوره گذشته مجلس، ۲۲ شعبه اخذ رای افزایش نشان می دهد.

 

 

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=9711
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.