• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
پارس وی دی اس
8
استاندار خراسان رضوی:

۱۸۶ معین اقتصادی مسئولیت توسعه شهرستان‌ها و روستاهای استان را برعهده دارند

  • کد خبر : 3028
  • ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰
۱۸۶ معین اقتصادی مسئولیت توسعه شهرستان‌ها و روستاهای استان را برعهده دارند
استاندار خراسان رضوی گفت: ۱۸۶ معین اقتصادی مسئولیت توسعه شهرستان‌ها و روستاهای استان را برعهده دارند.

علیرضا رزم‌حسینی در جلسه شورای هماهنگی معین‌های اقتصاد مقاومتی استان اظهار کرد: سال گذشته هماهنگی کاملی با ائمه جمعه، نمایندگان مجلس و رئیسان دادگستری‌ها داشتیم که امسال رویکرد جدیدی در حوزه‌های اقتصادی خواهیم داشت و در راستای تحقق جهش تولید به سمت بهبود فضای کسب و کار پیش خواهیم رفت.

وی افزود: هر چند با شیوع ویروس کرونا، کشور و به تبع آن خراسان‌رضوی تحت تأثیر قرار گرفت اما هم‌اکنون حدود ۲۸ درصد از معین‌های اقتصادی درگام پنجم و ششم یعنی گام اجرای برنامه‌ها هستند.

وی با اشاره به این‌که کارنامه موفق مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی خراسان رضوی متعلق به همه مسئولان و ارکان حاکمیت استان است، تصریح کرد: قوانین مزاحم پیش روی سرمایه‌گذاران در استان را احصا کرده‌ایم و امیدواریم در آغاز فعالیت دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی زمینه برای اصلاح این قوانین فراهم شود.

استاندار خراسان رضوی به همدلی میان ارکان مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی و حمایت آن‌ها از کسب‌وکار اشاره کرد و افزود: امسال حتماً رویکرد جدیدی در حوزه‌های اقتصادی خواهیم داشت، از طرفی هم در سال جاری و در راستای تحقق جهش تولید به سمت بهبود فضای کسب و کار پیش خواهیم رفت.

استاندار خراسان‌رضوی با بیان این‌که مجاهد اقتصادی همانند مجاهد عرصه جنگ با دشمن نباید خسته شود، تصریح کرد: امسال در راستای تحقق جهش تولید و ارتقای شاخص‌های اقتصادی و فرهنگی با هم همصدا خواهیم شد.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=3028
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

اخبار پیشنهادی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.