• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
پارس وی دی اس
3
اعتراض شدید امام‌جمعه موقت کاشمر به وضعیت اقتصادی؛

 گرانی‌ها به مرحله کشندگی رسیده است

  • کد خبر : 9575
  • ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱
 گرانی‌ها به مرحله کشندگی رسیده است
صدای خاوران-حجت‌الاسلام احدی در ادامه با اشاره به موضوع جاده کاشمر به سه‌راهی شادمهر که بعد از گذشت چندین سال هنوز باند دوم آن تکمیل‌نشده است، گفت: این جاده مهم که محل تردد مردم منطقه ترشیز به سمت مشهد مقدس است، به دلیل کم‌عرض بودن و حجم بالای ترافیک یک جاده پرحادثه است، به‌طوری‌که با گذشت سال‌ها از مصوبه دولت برای احداث باند دوم، هنوز این مهم محقق نشده است.  امام‌جمعه موقت کاشمر با بیان این‏که باید در اجرای عملیات اجرایی این جاده تسریع شود، ابراز کرد: وضعیت این جاده در شأن مردم منطقه نیست و بارها مردم در جلسات متعدد نسبت به این جاده ابراز گلایه کرده‌اند.

امام‌جمعه موقت کاشمر با اشاره به این‌که موضوع گرانی از مرحله آزار و رنج به مرحله کشندگی رسیده است، گفت: مردم در برخی موارد معترض هستند و این گلایه‌ها و اعتراضات خود را نسبت به برخی امور از قبیل گرانی، اختلاس، افزایش سرسام‌آور اجاره‌بها، معطلی زوج‌ها برای دریافت وام ازدواج مطرح می‌کنند و تریبون نمازجمعه به‌عنوان بلندگویی مطالبات و خواسته‌های مردم را بیان کرده و اقدامات و فعالیت‌های مسئولان را به گوش مردم می‌رساند.

حجت‌الاسلام علی احدی افزود: با توجه به اشتغال اکثر مردم منطقه در حوزه کشاورزی، یکی از دغدغه‌های مهم فعالان این بخش، موضوع خاموشی چاه‌های کشاورزی در زمانی است که محصولات کشاورزی نیاز به آب دارند.

حجت‌الاسلام احدی با تأکید بر ضرورت حمایت از بخش کشاورزی و فعالان این حوزه، اظهار کرد: اگرچه در برخی موارد دولت نسبت به خرید محصولات کشاورزان اقدام می‌کند، اما تعلل و تأخیر در پرداخت مطالبات، باعث رنجش کشاورزان می‌شود.

وی با بیان این‏که در تریبون نمازجمعه ضمن آرامش و امید دادن به مردم، به بیان مشکلات نیز پرداخته می‌شود، یادآور شد: کشف و افشای فسادها و اختلاس‌ها اگرچه باعث آزار و اذیت مردم می‌شود، اما خوب است.

حجت‌الاسلام احدی در ادامه با اشاره به موضوع جاده کاشمر به سه‌راهی شادمهر که بعد از گذشت چندین سال هنوز باند دوم آن تکمیل‌نشده است، گفت: این جاده مهم که محل تردد مردم منطقه ترشیز به سمت مشهد مقدس است، به دلیل کم‌عرض بودن و حجم بالای ترافیک یک جاده پرحادثه است، به‌طوری‌که با گذشت سال‌ها از مصوبه دولت برای احداث باند دوم، هنوز این مهم محقق نشده است.

 امام‌جمعه موقت کاشمر با بیان این‏که باید در اجرای عملیات اجرایی این جاده تسریع شود، ابراز کرد: وضعیت این جاده در شأن مردم منطقه نیست و بارها مردم در جلسات متعدد نسبت به این جاده ابراز گلایه کرده‌اند.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=9575
  • نویسنده : غلامحسین دباغ یزدی
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

برچسب ها

اخبار پیشنهادی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.