• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
پارس وی دی اس
6
شهردار کاشمر خبر داد:

کاهش 99 درصدی فوتی‌های معابر شهری

  • کد خبر : 2480
  • ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳
کاهش 99 درصدی فوتی‌های معابر شهری
شهردار کاشمر از کاهش 99 درصدی آمار فوتی‌های معابر شهری خبر داد.

جعفر سلیمانی در همایش تجلیل از خیرین حوزه سلامت که با حضور اعضای مجمع خیرین سلامت و مسئولین در سالن اجتماعات شهرداری برگزار شد با قدردانی از فعالیت خیرین که به‌خوبی جهت ارتقاء شهر فعالیت دارند، گفت: خیرین با کمک نماینده مردم در مجلس شورای‌اسلامی با مهیاکردن امکانات درمانی در شهر، زمینه پاسخ‌گویی به نیاز بیش از500 هزار نفر مردم شهرستان و شهرهای اطراف را مهیا کرده‌اند.

وی تصریح کرد: شهرداری نیز در این زمینه تا جایی که توان داشته برای مهیاکردن زیرساخت‌های موردنیاز بخش درمان همراهی کرده است به‌طوری‌که در کلینیک تخصصی و همچنین مرکز انتقال خون همکاری‌هایی داشته است.

شهردار کاشمر با بیان این‌که فعالیت‌های شهرداری نسبت به اقدامات خیرین بسیار ناچیز است، افزود: مجموعه مدیریت شهری با همکاری شهروندان و پرسنل شهرداری توانسته، طی شش سال به‌عنوان شهرداری نمونه استان انتخاب و یک سال به‌عنوان شهرداری برتر در امور فرهنگی در کشور انتخاب شود.

وی با بیان این‌که در شهرداری بیش از هزار نفر در بخش‌های اداری، خدمات و پیمانکاری در تمام ایام سال فعالیت داشته و به شهروندان خدمات ارائه می‌دهند، افزود: بیش از300 وظیفه بر عهده شهرداری است لذا مدعی نیستیم هیچ‌گونه قصوری در فعالیت‌ها نداریم.

وی با اشاره به این‌که شهرداری یک مجموعه زنده است و هر جا غفلت کرده‌ایم معلولیت و آسیبی متوجه شهروندان از نظر مادی و جسمی شده است، اظهار کرد: در سال گذشته 18 فوتی در معابر شهری داشته‌ایم و با توجه به این‌که کاشمر عضو کمیته جامع ایمن است، با اقداماتی که صورت گرفت، در سال 98 تاکنون فقط یک فوتی در معابر داشته‌ایم.

شهردار کاشمر گفت: به دلیل بی‌احتیاطی شهروندان شاهد بروز 750 حادثه جرحی در کاشمر بوده‌ایم.

سلیمانی گفت: با اقدامات خیرین در تأمین نیازهای پزشکی کاهش مرگ‌ومیر ناشی از حوادث در شهر مؤثر بوده است.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=2480
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

اخبار پیشنهادی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.