• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
پارس وی دی اس
5

کاشمر شهری زنده و پویا

  • کد خبر : 1192
  • ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶
کاشمر شهری زنده و پویا
فرماندار پیشین کاشمر از این شهرستان به عنوان شهری زنده و پویا نام برد و گفت: اگر با هم باشیم، کاشمر آینده بسیار روشنی دارد.

نبی‌پور: در هر کجا باشم برای مردم کاشمر تلاش می‌کنم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای‌خاوران، محمدعلی نبی‌پور در جلسه شورای اداری و آئین تکریم خود پس از 345 روز خدمت صادقانه در این شهرستان افزود: در روز معارفه خود تاکید کردم که یک محور را باید به عنوان مرکز تلاش‎ها و برنامه‎ریزی‎ها داشته باشیم و آن موضوع توسعه کاشمر است.

وی بیان کرد: با تمام اختلافات و حساسیت‎هایی که نسبت به یکدیگر داریم اما تاکید داشتم که همه گروه‌های سیاسی باید توسعه را محور کار قرار دهند.

فرماندار پیشین کاشمر با بیان این‌که در طی یک‌سال برای توسعه کاشمر تلاش‎های بسیار انجام شد و اقدامات خوبی هم صورت گرفت، عنوان کرد: ابتدا برای ایجاد آرامش در جامعه تلاش شد.

وی گفت: معتقد بودم تنش‎های سیاسی، اختلافات سلیقه‎ای جریانی و سیاسی باید باشد و موجب بالندگی می‎شود اما باید به حاشیه رانده شود و به فکر پیشرفت منطقه بود.

نبی‌پور اظهار کرد: کاشمر یکی از مناطق مهم در معادلات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی خراسان‌رضوی بوده و در حوزه اقتصادی هم می‎تواند بهتر از آنچه اکنون است باشد.

وی عنوان کرد: باید امید را به جامعه تزیریق کرد و درب اتاق هیچ مدیری نباید به روی مردم بسته باشد و هیچ‌گونه کوتاهی صورت گیرد.

فرماندار پیشین کاشمر ادامه داد: این‌که کاشمر سیاسی‌ترین شهر استان است به دلیل این‌که 6 تا 7 تشکل سیاسی که حرف برای گفتن دارند در منطقه فعال هستند و باید در حوزه‌های مختلف کمک کنند.

وی در پایان گفت: از مردم شهرستان کاشمر به دلیل حضور کم خود در این منطقه عذرخواهی می‎کنم، دلیل استعفا به خاطر درخواستی بوده که از من داشته‎اند، هرچند در هر کجایی باشم برای مردم کاشمر تلاش می‌کنم.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=1192
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

اخبار پیشنهادی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.