• امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
پارس وی دی اس
4
امام‌جمعه بردسکن:

کابینه دولت سیزدهم نیاز به خانه‌تکانی مجدد دارد

  • کد خبر : 8109
  • ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۹:۴۰
کابینه دولت سیزدهم نیاز به خانه‌تکانی مجدد دارد
صدای خاوران-امام جمعه بردسکن با بیان این‏که دارویی که 80 هزار تومان بوده امروز باید بیمار ما برای آن 385 هزار تومان پول پرداخت کند، از رئیس‌جمهور و نمایندگان مجلس خواست با توجه به مشکلات اقتصادی و معیشتی و کمبود دارو در کشور با مردم صحبت کرده تا در جریان اقدامات انجام‌شده مسئولان قرار بگیرند.

امام‌جمعه بردسکن گفت: متأسفانه برخی نفوذی‌ها هنوز در بدنه دولت هستند که نمی‌گذارند دولت به اهداف خود دست پیدا کند.

حجت‌الاسلام علی‌اصغر امینی با اشاره به کمبود دارو در کشور افزود: امروز مردم برای تهیه یک داروی آنتی‌بیوتیک که نیاز آن‌ها است با مشکل مواجه‌اند و یا قیمت یک دارو چندین برابر شده که می‌طلبد دولت نظارت خود را بیشتر کند.

خطیب جمعه بردسکن از آیت‌الله رئیسی خواست نسبت به خانه‌تکانی کابینه خود در برخی وزارتخانه‌ها اقدام کند تا دست نفوذی‌ها از بدنه دولت کوتاه شود.

وی با بیان این‏که دارویی که 80 هزار تومان بوده امروز باید بیمار ما برای آن 385 هزار تومان پول پرداخت کند، از رئیس‌جمهور و نمایندگان مجلس خواست با توجه به مشکلات اقتصادی و معیشتی و کمبود دارو در کشور با مردم صحبت کرده تا در جریان اقدامات انجام‌شده مسئولان قرار بگیرند.

امینی عنوان کرد: خوشبختانه دولت در تأمین واکسن موفق عمل کرد و بیش از نیاز در کشور موجود است ولی در بحث دارو صدای مردم درآمده که می‌طلبد در این حوزه نیز تدابیر لازم را اتخاذ کند.

 وی در خصوص حادثه اخیر بردسکن گفت: متأسفانه عده‌ای قلیل دست به تجمع زده بودند که با تدابیر اتخاذشده نیروی‌های فراجا و امنیتی شهرستان بدون هیچ‏گونه تخریبی پایان یافت و افراد نیز پراکنده و تعدادی نیز دستگیر شدند.

 امام‌جمعه بردسکن با بیان این‏که اعتراض حق قانونی مردم است ولی اغتشاش و ایجاد ناامنی و توهین به آموزه‌های دینی و برداشتن حجاب اعتراض نیست، گفت: خانواده‌ها باید بیشتر فرزندان خود را کنترل کنند تا گرفتار فضاهای مجازی و جو زدگی افراد اغتشاش‌گر نشوند.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=8109
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.