• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
پارس وی دی اس
3

چند «مگو» از جنس در خبرها…!

  • کد خبر : 9880
  • ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰
چند «مگو» از جنس در خبرها…!
صدای خاوران-ما که نفهمیدیم چرا اصولگرایان در این دوره از انتخابات به جان هم افتاده‌اند؟! و البته باز هم متوجه نشدیم چرا دعواهای درون خودشان را علنی می‌کنند؟! این مدعیان اخلاق و انقلابی فکر بعد از انتخابات را هم کرده‌اند که چه قرار است به سر  این منطقه بیاید؟ چه می‌شد اول اصول برگزاری یک اجماع سالم را از رقیب‌تان یاد می‌گرفتید بعد آن را اجرا می‌کردید که نه لازم بود به مهمانان شام و ناهار بدید که رأی بدن و نه بعد برای هم شاخ و شانه بکشید!! و نه بر علیه هم بیانیه صادر کنید!

 

در برآوردهای انجام شده کوهسرخی‏ های عزیز که در اقصی نقاط منطقه ترشیز ساکن هستند حدود30 هزار رأی دارند که اگر به جمع‌بندی برسند! شاید نتیجه انتخابات را به نفع خودشان رقم بزنند! همان‏طور که تاکنون توانستند با حضور انقلابی‌شان در پای صندوق‌های رأی اکثریت هم‌ولایتی‌های‏شان را وارد شورای‌شهر کردند. در این دوره هم با حضور آقایان نیک‌بین، غزنوی، کوهسرخی انتخابات در آن منطقه حساس‌تر و به‌نوعی خاص‌تر از دوره‌های قبل شده است که نتیجه‌اش را سخت‌تر کرده و زیاد از الان قابل پیش‌بینی نیست، و شاید کسی از این سه نفر رأی بیشتری داشته باشد که در سایر شهرستان‌های ترشیز مورد اقبال قرار گیرد. هرچند آقایان اشرفی، رجبی و رضویان در کورس رقابت در سایر شهرستان‌ها خوب فعالیت می‌کنند. البته نباید از آقایان رسولی و شاهپسند در کنار سایر کاندیداهای محترم غافل شد، به هر جهت امیدواریم در نبودِ گزینه منتسب به اصلاح‌طلبان انتخابات پرشوری داشته باشیم.  

 

ما که نفهمیدیم چرا اصولگرایان در این دوره از انتخابات به جان هم افتاده‌اند؟! و البته باز هم متوجه نشدیم چرا دعواهای درون خودشان را علنی می‌کنند؟! این مدعیان اخلاق و انقلابی فکر بعد از انتخابات را هم کرده‌اند که چه قرار است به سر  این منطقه بیاید؟ چه می‌شد اول اصول برگزاری یک اجماع سالم را از رقیب‌تان یاد می‌گرفتید بعد آن را اجرا می‌کردید که نه لازم بود به مهمانان شام و ناهار بدید که رأی بدن و نه بعد برای هم شاخ و شانه بکشید!! و نه بر علیه هم بیانیه صادر کنید!

 

این‏که چرا فیش‌های مسکن ملی با سودهای کلان به فروش می‌رسد را فعلاً اگر بی‌خیال شویم، از مالکین جدیدی که این روزها توانستند به هر طریقی چندین‌باره خانه‌دار شوند و نقشه به دست در پی تأیید کارهای‏شان باشند، نمی‌توان به این راحتی گذشت! امیدواریم اگر خواستیم گزارشی در این رابطه تهیه کنیم، باز تهدید نشویم! البته ان‌شاءالله که برادران بالا حواس‏شان جمع است.

 

بالاخره مزایده تعدادی از بیلبوردهای سطح شهر قرار است به‌زودی برگزار شود. فقط امیدواریم این بار بدون هیچ سفارش و مکاتبه و رانت و… به‌طور کاملاً شفاف و با بالاترین قیمت این اتفاق بیفتد و فرآیند آن توسط سخنگوی شورا به اطلاع عموم برسد. توقع بیجایی که نداریم!

 

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=9880
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

برچسب ها

اخبار پیشنهادی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.