• امروز : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
پارس وی دی اس
13

چرا رئیس هیات فوتبال خلیل‌آباد از سمت خود عزل شد؟

  • کد خبر : 3677
  • ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴
چرا رئیس هیات فوتبال خلیل‌آباد از سمت خود عزل شد؟
به گزارش صدای خاوران- چند روز قبل بود که رئیس هیات فوتبال شهرستان خلیل‌آباد خبر از عزل خود بدون اطلاع قبلی و به صورت ناگهانی خبر داد.

اگرچه رئیس سابق هیات فوتبال خلیل‌آباد نگاه‌های سیاسی را در این خصوص دخیل می‌دانست اما رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان در گفت‌وگویی با صدای خاوران علت برکناری وی را به خاطر عدم حضورش در شهرستان دانست.

مهدی حمیدیان افزود: با توجه به اینکه رئیس قبلی هیئت فوتبال شهرستان خلیل‌آباد در منطقه حضور نداشته و ساکن مشهد بودند و از سویی نمی‌توانستند امور هیئت را به خوبی رسیدگی کنند و در بسیاری مواقع نیز رسیدگی امور به طول می‌انجامید به همین جهت از سمت خود برکنار شدند.

وی مطرح کرد: برای انتخاب رؤسای هیئت‌های ورزشی ابتدا متقاضیان اعلام آمادگی می‌کنند و پس از بررسی توانمندی‌ها جهت اخذ تأییدیه به هیئت استان معرفی می‌شوند.

حمیدیان عنوان کرد: اگر رئیس قبلی هیئت برای اقدامات خود نتواند اداره کل استان را متقاعد کند؛ فرد جدیدی را به مدت شش ماه به عنوان سرپرست هیئت تعیین می‌کنند و چنانچه کارنامه قابل قبولی داشته باشد می‌تواند به ‌عنوان رئیس هیئت ادامه کار دهد.

وی با بیان این‌که در معرفی سرپرست فعلی هیئت فوتبال، روال اداری طی شده و موضوع به دقت مورد بررسی قرار گرفته است؛ ابراز داشت: اگرچه هیچ‌یک از دستگاه‌های شهرستان ما را اجبار به تعویض رئیس هیئت فوتبال نکردند ولی افراد ورزشی به ادارات و نهادهایی همچون فرمانداری، دفتر امام‌جمعه و دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی مراجعه و مشکلات را بیان کردند و آن‌ها نیز از ما تقاضای بررسی و حل مشکل را داشته‌اند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خلیل‌آباد تصریح کرد: با شروع به کار سرپرست جدید هیئت فوتبال، به تازگی آمار مشخصی از تیم‌ها و بازیکنان در این هیئت اعلام شده که شامل 24 تیم فوتسال و 2 تیم فوتبال در شهرستان می‌شود.

وی گفت: در این تیم‌ها حدود هزار و 200 ورزشکار فعال هستند، همچنین برای سرپرست هیئت فوتبال 10 محور کاری از طرف هیئت استان تعیین‌شده که باید بر اساس آن فعالیت داشته باشد.

 

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=3677
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

اخبار پیشنهادی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.