• امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
پارس وی دی اس
1

وضعیت اسفبار جاده؛ صدای امام‌جمعه را در آورد!

  • کد خبر : 9336
  • ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۷:۵۰
وضعیت اسفبار جاده؛ صدای امام‌جمعه را در آورد!
صدای خاوران-امام‌جمعه کوهسرخ با بیان این‌که تا کی باید مردم نجیب کوهسرخ این‌گونه مشکلات و کاستی‌ها را در این مسیر صعب‌العبور تحمل کنند؛ اذعان کرد: مسئولان و نمایندگان محترم دو منطقه ترشیز و نیشابور باید تلاش جدی‌تری انجام دهند تا این جاده فرعی تبدیل به اصلی و به استانداردهای لازم برسد. رضایی تصریح کرد: اگر این‌کار به این زودی‌ها محقق نمی‌شود حداقل روکش آسفالت بیش از 40 کیلومتر باقیمانده‌ی مسیر نیشابور به کوهسرخ را پیگیری کنید؛ آسفالت نامناسب جاده، مردم را عاصی و ناراضی کرده است.

 

امام‌جمعه کوهسرخ وضعیت جاده این شهرستان به نیشابور را بسیار اسفبار و نامناسب دانست.

حجت‌الاسلام رضایی با انتقاد شدید از وضعیت جاده کوهسرخ به نیشابور، گفت: باوجود کوهستانی بودن منطقه و وجود پیچ‌های خطرناک و بروز حوادث رانندگی، کیفیت آسفالت این مسیر به‌خصوص در حوزه استحفاظی نیشابور به شدت خراب است.

امام‌جمعه کوهسرخ با بیان این‌که تا کی باید مردم نجیب کوهسرخ این‌گونه مشکلات و کاستی‌ها را در این مسیر صعب‌العبور تحمل کنند؛ اذعان کرد: مسئولان و نمایندگان محترم دو منطقه ترشیز و نیشابور باید تلاش جدی‌تری انجام دهند تا این جاده فرعی تبدیل به اصلی و به استانداردهای لازم برسد.

رضایی تصریح کرد: اگر این‌کار به این زودی‌ها محقق نمی‌شود حداقل روکش آسفالت بیش از 40 کیلومتر باقیمانده‌ی مسیر نیشابور به کوهسرخ را پیگیری کنید؛ آسفالت نامناسب جاده، مردم را عاصی و ناراضی کرده است.

وی در ادامه عنوان کرد: این جاده در حقیقت دو شهرستان کوهسرخ و نیشابور را به هم متصل می‌کند و همه‌روزه تعداد زیادی خودرو از این مسیر عبور می‌کنند، اگرچه همچنان این محور فرعی محسوب می‌شود ولی شاهد تردد بیش از 40 هزار نفر از این مسیر هستیم.

رضایی گفت: متأسفانه به دلیل شرایط کوهستانی منطقه در ایام مختلف سال شاهد بروز حوادث رانندگی نظیر واژگونی خودرو و برخورد خودروها با یکدیگر و حتی ریزش کوه هستیم. 

وی روکش آسفالت را حق طبیعی مردم دانست و اظهار کرد: سال‌هاست مسیر اصلی مردم کوهسرخ به مشهد مقدس از این محور است، ولی از همان زمان برای این محور کاری نشده است.

رضایی با اشاره به این‌که هنوز 25 هزار مترمربع از معابر روستاها نیاز به آسفالت دارد، بیان کرد: علیرغم این‌که تعداد معادن منطقه زیاد و میزان برداشت‌ها افزایش یافته، اما وضعیت راه‌ها هم‏چنان مانند سه دهه گذشته است و وضعیت آسفالت جاده‌ها بسیار آزاردهنده شده است.

وی افزود: اگر این مسیر بعد این مدت که از عمر انقلاب می‌گذرد و با وجود این تعداد شهیدی که تقدیم انقلاب از این منطقه شده است، ایمن نشود، مردم باید خودشان آستین بالا بزنند.

نماینده ولی‌فقیه در کوهسرخ با بیان این‌که بدون بودجه و اعتبار نمی‌توان کاری کرد، اظهار داشت: مسئولان باید پیگیر این موضوع باشند تا این مسیر که نقش به سزایی در تردد زائران و گردشگران دارد، از وضعیت نامناسب کنونی خارج و تجهیزات ایمنی در مناطق مختلف آن نصب شود.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=9336
  • نویسنده : زهرا افتخاری ترشیزی
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

برچسب ها

اخبار پیشنهادی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.