• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
پارس وی دی اس
10

واکنش‌ها به یک گزارش

  • کد خبر : 5949
  • ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
واکنش‌ها به یک گزارش
صدای خاوران-اگرچه این گزارش از سوی کسبه مورد توجه و استقبال بسیار قرار گرفت، اما انگار به مذاق رئیس اتاق خوش نیامد، به‌طوری‌که ایشان به همراه چند نفر دیگر با حضور در بعضی از ادارات و نهادهای مختلف به توجیه عملکرد خود پرداخته‌اند.

مدت‌هاست بسیاری از کسبه کاشمر از عملکرد نامطلوب اتاق اصناف گلایه داشتند. نابلدی و رفتارهای سلیقه‌ای رئیس اتاق و به‌خصوص زد و بندهای سیاسی موجب شد تا برخی درخواست پیگیری از سوی این رسانه را داشته باشند که در همین رابطه گزارشی با عنوان؛ مردود؛ نمره کارنامه اتاق اصناف کاشمر تهیه و در شماره510 نشریه آوای‌کاشمر به چاپ رسید.

اگرچه این گزارش از سوی کسبه مورد توجه و استقبال بسیار قرار گرفت، اما انگار به مذاق رئیس اتاق خوش نیامد، به‌طوری‌که ایشان به همراه چند نفر دیگر با حضور در بعضی از ادارات و نهادهای مختلف به توجیه عملکرد خود پرداخته‌اند.

با توجه این‌که در آن گزارش از ورود رئیس اتاق اصناف به مسائل سیاسی و برگزاری برخی جلسات در ساعات غیراداری در محل این اتاق، ناتوانی در رفع مشکلات کسبه، سوری بودن گزارش‌ها و بسیاری دیگر از مسائل صحبت شده بود، می‌طلبد به‌جای این‌که این گروه از مدیران محترم، عملکرد ضعیف کارهای خود را توجیه کنند گزارشی از عملکرد خود طی این چند سال نشستن بر مسند کار، تهیه‌کرده و مُهر تأییدیه اداره صنعت، معدن و تجارت را به‌عنوان مرجع بالادستی در پای آن بگیرند و آن را به اطلاع عموم و به‌خصوص کسبه برسانند.

رئیس محترم اتاق اصناف هم بهتر است بدانند، بدون شک بازدیدهای سوری از درب مغازه‌ها و گرفتن چند عکس یادگاری و یا چاپ گزارش‌ها و رپرتاژهای بعضاً خلاف واقع دردی از مشکلات کسبه را درمان نمی‌کند. در همان گزارش از سوی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت به‌صراحت اعلام شد؛ «تاکنون تذکرهای بسیاری در خصوص نوع برگزاری جلسات، اسناد مالی و عملکردتان به شما داده‌شده است». اگر واقعاً توان انجام این وظیفه خطیر برایتان سخت است، بهتر نیست جای خود را به فردی کار بلدتر که دغدغه رفع مشکلات را دارد، بسپارید.

می‌طلبد مسئولان نظارتی و امنیتی به آنچه در این گزارش که به نقل از یکی از اعضاء همان اتاق و مسئولان بالادستی به چاپ رسیده توجه داشته و از اتفاقاتی که در این مجموعه صورت می‌گیرد، جلوگیری کنند و با متخلفان برخورد جدی داشته باشند. امیدواریم تحت تأثیر گزارش‌های خیالی عده‌ای قرار نگرفته و در این خصوص تصمیمات لازم اتخاذ گردد.

 

 

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=5949
  • نویسنده : جواد افتخاری
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

اخبار پیشنهادی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.