• امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
پارس وی دی اس
2

 همه با هم پشت سر ولایت

  • کد خبر : 9707
  • ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
 همه با هم پشت سر ولایت
صدای خاوران-«مرگ بر منافق و فتنه گر» و «مرگ بر آشوبگر»  و  «فتنه گر حیا کن مملکت و رها کن» و  «مرگ بر آل سعود خائن» از دیگر شعارهای مردم بود تا صف منافقان و فتنه گران از معترضین به وضعیت اقتصادی کشور جدا باشد.  شعار « هم غزه هم لبنان جانم فدای ایران» تأکیدی بر حمایت همه جانبه از مسلمانان مظلوم و کشورهای اسلامی است؛ چه آنکه مأموریت بزرگ انقلاب اسلامی نیز در راستای هدف والای خویش بر اساس آرمان امام راحل در «صدور انقلاب اسلامی» همین است.

مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه ایران، پس از حادثه تروریستی کرمان با راهپیمایی جانانه در دفاع از حریم ولایت و اعتراض به حرکات ناشیانه تعداد اندکی آشوبگر، همچنین به صحنه گردانان این فتنه ها پیام انسجام ملت ایران و ثبات قدم دادند.

مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی به خصوص مردم کرمان، امروز(۱۵ دی)پس از اقامه نماز وحدت بخش جمعه با راهپیمایی جانانه در دفاع از حریم ولایت و اعتراض به حرکات ناشیانه قلیلی آشوبگر، همچنین به صحنه گردانان این فتنه ها پیام انسجام ملت ایران و ثبات در عقیده و راه ملت دادند.

مردم ولایی کرمان همراه با مردم ایران به پیروی از آیات قرآن کریم در لعن بر کفار، شعارهای «مرگ بر آمریکا» و »مرگ بر اسرائیل» سر دادند تا استکبار بداند که ملت ایران به خوبی می داند که پشت صحنه همه این اغتشاشات و ناآرامی ها آن شیطان بزرگ و ایادی او است.

«مرگ بر منافق و فتنه گر» و «مرگ بر آشوبگر»  و  «فتنه گر حیا کن مملکت و رها کن» و  «مرگ بر آل سعود خائن» از دیگر شعارهای مردم بود تا صف منافقان و فتنه گران از معترضین به وضعیت اقتصادی کشور جدا باشد.

شعار « هم غزه هم لبنان جانم فدای ایران» تأکیدی بر حمایت همه جانبه از مسلمانان مظلوم و کشورهای اسلامی است؛ چه آنکه مأموریت بزرگ انقلاب اسلامی نیز در راستای هدف والای خویش بر اساس آرمان امام راحل در «صدور انقلاب اسلامی» همین است.

شعار «دشمنیِ با آمریکا، وصیت شهیدان» نیز حاکی از آن است ملت ایران قدردان خون شهدا است و خود را موظف به پایبندی به وصایای آنان می داند؛ هزاران گلگون کفنی که در راه حفاظت از انقلاب و نظام اسلامی، آماج تیرهای کینه و حقد و دشمنی استکبار و عوامل داخلی او شدند.

اما کرمانی های ولایتمدار و آماده جان باختن در راه ولایت؛ با شعارهای دفاع از ولایت همه همصدا فریاد زدند « ما همه با هم هستیم پشت سر ولایت هستیم» و «این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده»

به قلم لیلا قرایی

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=9707
  • نویسنده : لیلا قرایی ترشیزی
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

برچسب ها

اخبار پیشنهادی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.