• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
پارس وی دی اس
6
فرماندار کاشمر

نظارت‌های کم، عامل تجاوز برخی افراد به حریم رودخانه‌ها

  • کد خبر : 534
  • ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲
نظارت‌های کم، عامل تجاوز برخی افراد به حریم رودخانه‌ها
فرماندار کاشمر نظارت کم دستگاه‌های اجرایی در این شهرستان را عامل سوءاستفاده و تجاوز برخی افراد سودجو به حریم رودخانه‌ها دانست.

محمدعلی نبی‏ پور با انتقاد از این‏که نظارت‌های کم دستگاه‌های اجرایی در کاشمر موجب سوءاستفاده و تجاوز برخی افراد به حریم رودخانه‌ها شده است، عنوان کرد: شاید متجاوز، مقصر اصلی باشد اما مسئولان هم به دلیل این‏که وظایف نظارتی خود را به‌خوبی انجام نداده‌اند مقصرند.

فرماندار کاشمر افزود: اگر دستگاه‌های نظارتی در مرحله اول از تجاوز به حریم رودخانه‌ها و مسیل‌ها جلوگیری کنند برخی از مشکلات پیش نمی‌آید.

وی عنوان کرد: باید دستگاه‌ها فعال باشند و کار خود را به‌درستی انجام دهند نه این‏که اول بحرانی به وجود بیاید سپس همه فعال شویم که جلوی ساخت‌وسازهای غیرمجاز را بگیریم و اعلام خسارت کنیم.

نبی‏ پور با بیان این‏که تمامی خسارت‌هایی که در شهرستان داشته‌ایم به دلیل تجاوز افراد به حریم رودخانه‌ها بوده است، بیان کرد: در بارندگی‌های ابتدای فروردین‌ماه برای سه جاده مشکل ایجاد شده که دو مورد آن به دلیل تجاوز به حریم رودخانه بوده است.

وی با تقدیر از دادستان جهت طرح موضوع در شورای تأمین و تأکید ایشان بر بازگشایی مسیل‌ها گفت: تمام بخش‌هایی که به حریم مسیل‌ها تجاوز شده بازگشایی خواهد شد و خسارت و هزینه این امر برعهده متجاوزین به حریم است.

نبی‏ پور با اعلام این‏که در مسیل‌های غربی شهر، سپاه، اوقاف و جهاد دانشگاهی تجاوزاتی به مسیل سیلاب داشته‌اند که با هماهنگی صورت گرفته مسیل رودخانه بازگشایی می‌شود؛ گفت: در زمان بحران، تمامی دستگاه‌های اجرایی موظف به هم‌افزایی و در اختیار گذاشتن تجهیزات و امکانات موردنیاز برای خدمات‌رسانی هستند.

وی با تقدیر از اقدامات زیربنایی شهرداری کاشمر در خصوص جمع‌آوری آب‌های سطحی در برخی از نقاط شهر، ابراز امیدواری کرد؛ در سایه همراهی و همدلی اعضای شورای مدیریت بحران بتوانیم خسارت‌های ناشی از بارندگی را به حداقل برسانیم.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=534
  • منبع : آوای کاشمر
پارس وی دی اس

برچسب ها

اخبار پیشنهادی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.