• امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
پارس وی دی اس
1

مواد مخدر تهدید نرم دشمن علیه جوانان جامعه است

  • کد خبر : 8958
  • ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶
مواد مخدر تهدید نرم دشمن علیه جوانان جامعه است
صدای خاوران-فرماندهی انتظامی کوهسرخ با اشاره به این‏که با هماهنگی‌های صورت گرفته این معتادان به کمپ‌های ترک اعتیاد شهرهای کاشمر، ریوش و مشهد معرفی شدند؛ اظهار کرد: چنین طرح‌های امنیتی تا پایان سال ادامه داشته و پلیس برای امنیت و آرامش مردم با تمام توان، شبانه‌روز تلاش خواهد کرد. وی خط قرمز پلیس را امنیت مردم دانست و بر برخورد جدی با موادفروشان و معتادان تأکید کرد و گفت: برابر مطالبات و دغدغه‌های شهروندان مبنی بر پاک‌سازی چهره شهر از حضور خرده‌فروشان موادمخدر و نیز معتادان متجاهر، برخورد قاطع و همه‌جانبه با مخلان امنیت و آسایش مردم به‌عنوان یکی از اولویت‌های مأموریتی در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

مواد مخدر تهدید نرم دشمن علیه جوانان جامعه است

فرمانده انتظامی کوهسرخ با بیان این‏که موادمخدر تهدید نرم دشمن علیه جوانان است، گفت: دشمن به‌وسیله موادمخدر می‌خواهد جلوی پیشرفت، تفکر و تدبر جوانان را بگیرد.

سرهنگ حسین یزدانی در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و افزایش رضایتمندی شهروندان، طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر و پرخطر توسط فرماندهی انتظامی شهرستان به اجرا در آمد.

وی عنوان کرد: طی هماهنگی و همراهی تنگاتنگ بین مقام قضایی و فرماندهی انتظامی با اشراف اطلاعاتی در این طرح ضربتی ۲۴ نفر معتاد از سطح شهرستان جمع‌آوری شدند.

فرماندهی انتظامی کوهسرخ با اشاره به این‏که با هماهنگی‌های صورت گرفته این معتادان به کمپ‌های ترک اعتیاد شهرهای کاشمر، ریوش و مشهد معرفی شدند؛ اظهار کرد: چنین طرح‌های امنیتی تا پایان سال ادامه داشته و پلیس برای امنیت و آرامش مردم با تمام توان، شبانه‌روز تلاش خواهد کرد.

وی خط قرمز پلیس را امنیت مردم دانست و بر برخورد جدی با موادفروشان و معتادان تأکید کرد و گفت: برابر مطالبات و دغدغه‌های شهروندان مبنی بر پاک‌سازی چهره شهر از حضور خرده‌فروشان موادمخدر و نیز معتادان متجاهر، برخورد قاطع و همه‌جانبه با مخلان امنیت و آسایش مردم به‌عنوان یکی از اولویت‌های مأموریتی در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

یزدانی خاطر نشان کرد: خانواده بستری مناسب برای جلوگیری از گرایش جوانان به اعتیاد است. اگر جوانان نسبت به عواقب آسیب‌های اجتماعی آگاه باشد، به سمت‌وسوی این آسیب‌ها نخواهند رفت.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=8958
  • نویسنده : جواد افتخاری
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

برچسب ها

اخبار پیشنهادی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.