• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
پارس وی دی اس
10

منطقه ترشیز با کمبود اعتبار و بی‌اعتنایی مسولان مواجه است

  • کد خبر : 4621
  • ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵
منطقه ترشیز با کمبود اعتبار و بی‌اعتنایی مسولان مواجه است
به گزارش صدای خاوران-نماینده مردم کاشمر، بردسکن، خلیل‌آباد و کوهسرخ در مجلس شورای‌اسلامی گفت: منطقه ترشیز علیرغم ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بی‌بدیل و کم‌نظیری که دارد اما....

به گزارش صدای خاوران-نماینده مردم کاشمر، بردسکن، خلیل‌آباد و کوهسرخ در مجلس شورای‌اسلامی گفت: منطقه ترشیز علیرغم ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بی‌بدیل و کم‌نظیری که دارد اما با کمبود اعتبار، ناملایمات و بی‌اعتنایی مسولان مواجه است

حجت‌الاسلام جواد نیک‌بین با بیان این‌که به جای مچ‌گیری باید دست یکدیگر را بگیریم، افزود: پروژه‌های نیمه تمام بسیاری در کاشمر داریم که از پیشرفت فیزیکی ۵۰ تا ۹۰ درصدی برخوردارند و تنها با اندک اعتباری تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسند.

وی با اشاره به این‌که اگرچه سطح درخواست‌ها و دغدغه‌های مردم بسیار پایین است اما ما کوتاهی و کم‌کاری کرده‌ایم، مطرح کرد: هرچند مسیر تردد مردم این منطقه به مشهد مقدس از جاده کاشمر به سه راهی شادمهر است اما به دلیل حوادث ناگوار رانندگی بالغ بر 300 نفر در این محور جان خود را براثر تصادف از دست دادند در صورتی که دیه این افراد دو برابر هزینه ساخت این جاده است.

نماینده مردم ترشیز در مجلس شورای‌اسلامی همچنین تصریح کرد: در فاصله 15 قدمی از آخرین خانه در شمال شرق کاشمر، 400 خانوار زندگی می‌کنند که 20 سال است از نعمت گاز محروم هستند از سویی وضعیت نابهنجار منطقه حسین‌آباد داد همه را درآورده که می‌طلبد با دستور استاندار مشکل ساکنین این منطقه برطرف شود.

وی بیان کرد: هرچند اعمال جریمه بر چاه موتورهای آب کشاورزی، کشاورزان را ناامید کرده است اما انتظار می‌رود مبالغی که تحت عنوان جریمه اضافه برداشت از کشاورزان دریافت می‌شود، صرف احداث و ایجاد طرح‌های آبخیزداری شود.

نیک‌بین همچنین افزود: با ظرفیت‌هایی که شهرک صنعتی کاشمر دارد اگر مشکلات این حوزه برطرف گردد حتی یک بیکار در منطقه نخواهیم داشت.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=4621
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

اخبار پیشنهادی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.