• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
پارس وی دی اس
8
معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استانداری خراسان رضوی:

مسائل معیشتی مردم باید یکی از دغدغه های مهم مسئولان باشد

  • کد خبر : 1247
  • ۰۲ تیر ۱۳۹۸ - ۳:۴۲
مسائل معیشتی مردم باید یکی از دغدغه های مهم مسئولان باشد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌رضوی گفت: مسئولان باید مسائل معیشتی مردم را به عنوان یکی از دغدغه‌های مهم مدنظر قراردهند.

حسن جعفری در آئین تودیع و معارفه فرماندار کاشمر افزود: ضرر کسانی که در حوزه اقتصادی با گران‌فروشی، احتکار و همراهی برای ایجاد مضیقه معیشتی فعالیت می‌کنند کمتر از فعالیت‎های ضد ایرانی ترامپ نیست و آنان با این اقدامات آب به آسیاب دشمن می‎ریزند، لذا مسئولان باید نظارت کنند تا افراد سودجو نتوانند مایحتاج مردم را احتکار کرده و قیمت‌ها را با نظر خود افزایش دهند.

وی عنوان کرد: در حوزه اقتصادی تهیه و تدوین اولویت‎های هر منطقه برعهده فرمانداران گذاشته شده و آنان باید با همراهی مردم زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی را فراهم آورند، زیرا در شرایطی که دولت با حجم بالای نابسامانی‎های اقتصادی مواجه است و بودجه کافی ندارد باید با کمک معین‎های اقتصادی و مردم و فراهم آوردن بسترهای لازم تلاش کرد تا سرمایه‎گذاری بخش خصوصی صورت گیرد.

وی ابراز امیدواری کرد؛ در سایه هم‌افزایی مسئولان در حوزه اقتصادی و اعتماد مردم و تلاش‎های معین‌های اقتصادی در همه شهرستان‌ها از جمله کاشمر کارآفرینی، اشتغال و تولید ثروت صورت گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استانداری خراسان‌رضوی اعلام کرد: باید برای تحقق اقتصاد مقاومتی عاشقانه وارد میدان شد و سرمایه‌گذاری را ارزش تلقی کرد و همه به اندازه توان خود به تحقق این مهم کمک کنند.

وی ادامه داد: با توجه به در پیش بودن انتخابات در ماه‌های آینده با تشکیل شورای مشورتی و حضور اهالی و پیشکسوتان سیاسی استان انتظار داریم همه جریان‌ها و احزاب سیاسی به برگزاری انتخاباتی پرشور با مشارکت بالا و سلامت کامل کمک کنند و در این عرصه حضور پررنگی داشته باشند.

وی اظهار کرد: در چهل سال عمر نظام تاکنون 37 انتخابات و رفراندوم برگزارشده و امسال سی و هشتیمن انتخابات را برگزار می‌کنیم که بدین ترتیب از مبحث جمهوریت و دموکراسی حرف اول را در منطقه می‌زنیم.

جعفری در ادامه توجه به بیانیه ابلاغی رهبری برای گام دوم انقلاب را ضروری دانست و گفت: باید به نکات مختلف این بیانیه از جمله شناخت میدان و صحنه عمل، استفاده از تجارب گذشته، داشتن عزم و تدبیر، برخورد مبتکرانه با چالش‎ها و پرهیز از کشمکش‌های داخلی و تلاش برای هم افزایی توجه ویژه داشته باشیم.

وی اظهار کرد: در شرایط فعلی کشور، تنها راه برون رفت از مشکلات تحریم و … توجه به اقتصاد مقاومتی است چه بسا مقام معظم رهبری هم در روزهای اخیر بار دیگر تاکید کردند اولویت اول کشور مسائل اقتصادی است و خوشبختانه با ابتکارات استاندار در حوزه اقتصاد مقاومتی و شکل‌گیری مثلث توسعه اقتصادی انتظار این است همه مسئولان در تحقق سیاست‎های اقتصاد مقاومتی نقش پررنگ‌تری داشته باشند.

وی گفت: با توجه به هجمه‎های فضای مجازی به باورهای مذهبی جامعه به ویژه نسل جوان و زنان، دل نگرانی‎های بسیاری وجود دارد از این‌رو باید مسئولان در این حوزه هم برنامه‎ریزی لازم را داشته باشند.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=1247
  • منبع : آوای کاشمر
پارس وی دی اس

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.