• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
پارس وی دی اس
9

مجلس انقلابی با کمک دولت انقلابی از آرمانهای نظام دفاع می‌کند

  • کد خبر : 5414
  • ۱۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰
مجلس انقلابی با کمک دولت انقلابی از آرمانهای نظام دفاع می‌کند
صدای خاوران-رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: با روی کار آمدن دولت جدید، مجلس انقلابی پای کار است تا انقلابی عمل کند و از آرمانهای نظام دفاع نماید.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: با روی کار آمدن دولت جدید، مجلس انقلابی پای کار است تا انقلابی عمل کند و از آرمانهای نظام دفاع نماید.

حجت الاسلام مرتضی آقا تهرانی با اشاره به سفر کمیسیون فرهنگی و برگزاری جلسه این کمیسیون برای اول بار در شهرستان کاشمر گفت: اعضای کمیسیون با حضور میدانی در جمع مردم و بررسی و نیاز سنجی از مردم شهرستانهای کاشمر، خلیل اباد و کوهسرخ سعی دارند زمینه انجام اقدامات علمی و مقاومتی ماندگاری را فراهم نمایند.

وی با اشاره به این که اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس در جوار آرامگاه شهید مدرس وعده می دهند که برای عمل به گفتار خود و فراهم آوردن امکانات مورد نیاز جوانانی که انقلاب را متعلق به خود دانسته و پای آن ایستادگی می کنند تلاش وافری داشته باشند.

وی افزود: در خصوص تخصیص اعتبار در ردیف ملی برای اجرای طرح جامع توسعه زیارتگاه مدرس، تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی در شهرستان، پیگیری تخصیص اعتبار برای تن‌ها فرهنگسرای شهر کاشمر، پیگیری موضوع مساعدت به رسانه‌های مکتوب و دیجیتال و … وعده مساعدت داده شد و در رایزنی مسائل با وزرا در تهران امیدواریم که این سفر بازخورد خوبی برای مردم منطقه داشته باشد.

آقا تهرانی ابراز کرد: تلاش داریم با حضور در میان مردم، در حوزه فرهنگ آسیب شناسی لازم را انجام داده و برای رفع مشکلات برنامه ریزی و سیاستگذاری نماییم.

نمانیده مردم ترشیز نیز طی سخنانی ضمن قدردانی از حضور اعضای کمیسیون فرهنگی در منطقه و بررسی مطالبات و نیازسنجی های صورت گرفته گفت: ایجاد ردیف بودجه‌ای مستقل و ملی برای طرح توسعه زیارتگاه شهید مدرس، کمک به رسانه‌های مکتوب و دیجیتال، پیگیری جهت کمک به ساخت مستندی در باره مدرس و احداث موزه و… از جمله موارد احصا شده از نیازهای مردم منطقه است.

وی ابراز امیدواری کرد؛ روزگاری برسد که ایران به قدری قوی باشد که نه فقط تحریم را رفع کند بلکه با قدرت و تولید داخلی و رسیدن به قدرتی بزرگتر از قدرتی که ما را تحریم کرده بتواند در عرصه جهانی نقش آفرینی کند.

کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در سفری به استان خراسان رضوی از شهرستانهای خلیل‌آباد، بردسکن و کاشمر بازدید نموده و با حضور در اجتماع مردم نمازگزار در مصلای این سه شهر از نزدیدک در جریان مشکلات و مطالبات مردم قرار گرفتتند.

بازدید از پروژه های نیمه تمام ورزشی، حضور در جمع نمازگزاران نماز جمعه و برگزاری جلسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در محل زیارتگاه شهید مدرس از برنامه‌های سفر این کمیسیون به منطقه ترشیز بود.

 

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=5414
  • نویسنده : فاطمه مجیدی
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

اخبار پیشنهادی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.