• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
پارس وی دی اس
5

طرح جوانی جمعیت به ‌اندازه توقعات اجرا نشده است

  • کد خبر : 8627
  • ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۹:۰۷
طرح جوانی جمعیت به ‌اندازه توقعات اجرا نشده است
صدای خاوران-نیک‌بین اظهار کرد: تبدیل دانشکده پرستاری به دانشکده علوم پزشکی در کاشمر به‌عنوان یکی از محرک‌های توسعه در شورای گسترش وزارت بهداشت به تصویب رسیده و پیگیر انجام کارهایش هستیم که زیرساخت مناسبی برای منطقه محسوب می‌شود.

 

 

نماینده مردم ترشیز در مجلس شورای‏اسلامی، گفت: یکی از طرح‌های مصوب در کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، طرح جوانی جمعیت بوده که کارهای آن در مجلس انجام، اما در مرحله اجرا هنوز به‌اندازه توقعات، اجرا نشده است.

حجت‌الاسلام جواد نیک‌بین، در جلسه مجمع نمایندگان طلاب شهرهای کاشمر، خلیل‌آباد، کوهسرخ و بردسکن اظهار کرد: شفافیت آرا و طرح رتبه‌بندی معلمان پس از ۱۶ سال در این مجلس به تصویب رسیده و جزو افتخارات است.

وی در بخش دیگر از سخنان خود به برخی فعالیت‌ها برای حل مشکلات مردم منطقه اشاره کرد و افزود: یکی از برنامه‌های پیگیری شده، حل مشکلات جاده‌ای برخی مناطق بوده که پیشرفت زیادی داشته و تخصیص‌های خوبی دریافت شده است.

نیک‌بین اظهار کرد: تبدیل دانشکده پرستاری به دانشکده علوم پزشکی در کاشمر به‌عنوان یکی از محرک‌های توسعه در شورای گسترش وزارت بهداشت به تصویب رسیده و پیگیر انجام کارهایش هستیم که زیرساخت مناسبی برای منطقه محسوب می‌شود.

نماینده مردم کاشمر، خلیل‌آباد، کوهسرخ و بردسکن در مجلس ابراز کرد: ما دو مرتبه وزیر بهداشت را به کاشمر آورده‌ایم که بحمدالله دستاوردهای خوبی برای منطقه داشته است.

در ابتدای این جلسه، حجت‌الاسلام رضوی‏مهر، رئیس مجمع نمایندگان طلاب گفت: طلاب و فضلای منطقه کاشمر، خلیل‌آباد، کوه‌سرخ و بردسکن از ظرفیت بالایی برخوردار بوده و دارای نمایندگانی فعال و پرتلاشی نیز هستند.

وی ابراز کرد: مجمع نمایندگان طلاب، حلقه رابط میان طلاب و بزرگان حوزه بوده و بحمدالله حوزه علمیه دارای طلاب فاضلی است که مسیرهای مناسبی را پیموده‌اند.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب در بخش دیگر از سخنان خود خاطرنشان کرد: حجاب یکی از ضروریات دین است و در قانون جمهوری‌اسلامی نیز وجود دارد و مطالبه ما از نمایندگان مجلس شورای‌اسلامی، تقویت این قانون و پیگیری آن است.

وی افزود: امروز امنیت اخلاقی و معنوی جامعه با برخی بی‌حجابی‌ها در کشور مورد خدشه واقع‌شده و باید در کنار مسائل قانونی، کارهای فرهنگی نیز پیگیری شود.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=8627
  • نویسنده : سعید علیخانی
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

برچسب ها

اخبار پیشنهادی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.