• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
پارس وی دی اس
10
اداره آموزش و پرورش از قانون شهرداری مستثنی نیست

طبق ابلاغ کمسیون ماده 100، دیوار مدرسه امام علی(ع) تخریب شد

  • کد خبر : 2555
  • ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۶:۲۰
طبق ابلاغ کمسیون ماده 100، دیوار مدرسه امام علی(ع) تخریب شد
مسئول اداره فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشمر گفت: طبق ابلاغ کمسیون ماده 100، دیوار مدرسه امام علی(ع) تخریب شد

سیدمهدی هاشمی طی گفت و گو با پایگاه خبری صدای‌خاوران اظهار کرد: تخریب دیوار مدرسه امام علی(ع) دارای رأی قطعی کمیسیون ماده 100 به شماره 98006874 در 23 مهرماه 98 بوده و در 24 مهر ماه 98 به آموزش و پرورش ابلاغ شده است.

وی با بیان این‌که پس از ارجاع تخلفات ساخت و ساز جدید این مدرسه به کمیسیون ماده صد، به تخلف رسیدگی و رأی تخریب دیوار واقع در معبر طرح تفصیلی و جریمه تخلف ساختمانی صادر شده است؛ افزود: در رأی کمیسیون 20 روز مهلت جهت اعتراض به آموزش و پرورش داده شده که اداره آموزش و پرورش در این زمان اقدامی انجام نداد.

وی با اشاره به این‌که با توجه به عدم اعتراض آموزش و پرورش به این ابلاغ، حکم کمیسیون ماده 100 قابل اجراست، ابراز داشت: با توجه به بارندگی‌های اخیر و احتمال ریزش دیوار و برابر رای کمیسیون، جهت تخریب و جمع‌آوری دیوار اقدام شد.

مسئول اداره فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشمر همچنین در خصوص فضای رسانه‌ای ایجاد شده پس از تخریب دیوار و احتمال بروز سقوط یادآور شد: تا زمان احداث دیوار مجدد با رعایت عقب‌نشینی، تمهیدات ایمنی از سوی شهرداری اتخاذ می‌شود تا خدای نکرده حادثه‌ای رخ ندهد.

هاشمی با بیان این‌که شهرداری کاشمر بر مبنای وظیفه قانونی عمل می‌نماید و کلیه اشخاص حقیقی یا حقوقی باید مجوز احداث ساختمان، از شهرداری اخذ و طرح تفصیلی را رعایت نمایند؛ افزود: اداره آموزش و پرورش هم از قانون شهرداری مستثنی نیست.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=2555
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

اخبار پیشنهادی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.