• امروز : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 10 May - 2024
پارس وی دی اس
5
معاون سیاسی استاندار خراسان‌رضوی:

ضمانت می‌دهیم انتخابات امسال، سالم و پرشور برگزار می‌شود

  • کد خبر : 9182
  • ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۸:۳۳
ضمانت می‌دهیم انتخابات امسال، سالم و پرشور برگزار می‌شود
صدای خاوران-معاون سیاسی استاندار خراسان‌رضوی با اشاره به این‌که بصیرت افزایی وظیفه همه مسئولان است، برگزاری انتخابات در قسمت اجرا و پشتیبانی توسط مردم به عنوان مجریان را یک امتیاز ویژه در نظام جمهوری‌اسلامی برشمرد و اذعان کرد: هیات‌های اجرایی در کنار هیأت‌های نظارت کار انتخابات را انجام می‌دهند و ما دولتی‌ها پشتیبان کننده هستیم، به همین دلیل برگزاری انتخابات در کشور، افتخار نظام جمهوری‌اسلامی است. طباطبایی با بیان این‌که انتخابات نماد اقتدار ملی است، گفت: بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب آرای مردم حق‌الناس و صیانت از آن امری بسیار مهم برای مجریان انتخابات می‌باشد.

معاون سیاسی استاندار خراسان‌رضوی گفت: علیرغم این‌که دشمن با تبلیغات، مدعی شده که شرکت و آرای مردم تأثیری ندارد، اما این ضمانت را می‌دهیم که انتخابات اسفندماه امسال، سالم و پرشور برگزار می‌شود

سیدهادی طباطبایی، در جلسه شورای اداری کاشمر با اشاره به این‌که مرحله اول انتخابات که پیش ثبت‌نام بود به خوبی و با موفقیت انجام شد؛ خاطر نشان کرد: علیرغم این‌که دشمن تمام تبلیغات و رسانه‌های خود را به میدان آورد که مردم از حضور در صحنه انتخابات مأیوس و نسبت به نتایج انتخابات دلسرد شوند، اما خوشبختانه حضور مردم در مرحله پیش ثبت‌نام تمام توطئه‌ها و دسیسه‌های‌شان را نقش برآب کرد.

وی انتخابات را بزرگ‌ترین آزمون سیاسی اجتماعی دولت سیزدهم دانست و گفت: مشارکت در حوزه ثبت‌نام نسبت به دوره‌های قبل بی‌سابقه بود، به طوری‌که در مرحله پیش ثبت‌نام سه هزار و ۶٧٢ نفر در خراسان‌رضوی اعلام آمادگی کردند.

طباطبایی با تأکید بر این‌که مصمم به تضمین سلامت و صحت انتخابات هستیم، یادآور شد: تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم به کار گرفته‌ایم و در این مسیر از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهیم کرد.

معاون سیاسی استاندار خراسان‌رضوی با اشاره به این‌که بصیرت افزایی وظیفه همه مسئولان است، برگزاری انتخابات در قسمت اجرا و پشتیبانی توسط مردم به عنوان مجریان را یک امتیاز ویژه در نظام جمهوری‌اسلامی برشمرد و اذعان کرد: هیات‌های اجرایی در کنار هیأت‌های نظارت کار انتخابات را انجام می‌دهند و ما دولتی‌ها پشتیبان کننده هستیم، به همین دلیل برگزاری انتخابات در کشور، افتخار نظام جمهوری‌اسلامی است.

طباطبایی با بیان این‌که انتخابات نماد اقتدار ملی است، گفت: بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب آرای مردم حق‌الناس و صیانت از آن امری بسیار مهم برای مجریان انتخابات می‌باشد.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=9182
  • نویسنده : سعید علیخانی
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

برچسب ها

اخبار پیشنهادی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.