• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
پارس وی دی اس
5

ضرورت استفاده بیشتر از توان شهردار، برای آبادانی شهر

  • کد خبر : 7252
  • ۰۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷
ضرورت استفاده بیشتر از توان شهردار، برای آبادانی شهر
امام‌جمعه کاشمر گفت: عملکرد شهردار را باید غنیمت شمرد و از توان و انرژی وی برای آبادانی شهر بیشتر استفاده نمود.

حجت‌الاسلام جواد طاهری در دیدار شهردار، اعضای شورای‌شهر و پرسنل شهرداری که هم‌زمان با روز شهرداری و دهیاری‌ها انجام شد؛ افزود: وقتی در شهری یک مسئول مانند شهردار خوب کار می‌کند، در واقع بار همه را به دوش می‌کشد.

وی عنوان کرد: اگر مردم از شهرداری راضی باشند عملاً کم‌کاری همه مسئولان را پوشش خواهد داد، چنانچه اگر نارضایتی تولید کند چه‌بسا عملکرد بسیاری از مسئولینی هم که خوب عمل کنند، دیده نمی‌شود.

امام‌جمعه کاشمر گفت: برخی از پست‌ها مانند فرمانداری، آموزش‌وپرورش، جهادکشاورزی و شهرداری مسئولیت‌های کلیدی دارند و به‌نوعی از همه مسئولیت‌ها مهم‌ترند.

وی تصریح کرد: هرچند مدت کوتاهی از شروع به کار آقای کوهسرخی می‌گذرد، اما تمرکز بر فعالیت‌های شهرداری و خدمات بهتر به مردم در عملکرد ایشان دیده می‌شود.

طاهری گفت: هرچند برخی از مسئولان علاوه بر وظیفه‌ای که برعهده دارند در حال سرمایه‌گذاری‌های شخصی هستند، اما شهردار زندگی شخصی و وقت خود را برای شهرداری گذاشته است.

وی گوش کردن به اعتراضات و تشویق‌های مردم در این وضعیت سخت اقتصادی و بودن در بین مردم را از ویژگی‌های خوب شهردار دانست و افزود: اگر کسی به مردم توجه کند در واقع برای نظام قدرت ایجاد کرده و به همان میزان مردم تمایل دارند به این مسئول کمک کنند.

امام‌جمعه کاشمر تصریح کرد: شاید کسانی از مردم‌گرایی برداشت‌های منفی داشته باشند، ولی مهم با مردم بودن است.

وی همچنین عدم جناح‌گرایی و طایفه‌گرایی را از خصوصیات شهردار دانست و گفت: کار در شهرداری چون در معرض پیشنهادها و مکرهای انسان‌ها قرار دارد، بسیار سخت است.

امام‌جمعه کاشمر با بیان این‌که زمینه فساد در شهرداری‌ها بالاست به همین دلیل بسیار باید مراقب بود؛ بیان کرد: با تقید و دیانتی که در روحیه شهردار وجود دارد، امیدواریم بتوانند جلو بسیاری از مفاسد را بگیرند.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=7252
  • نویسنده : فاطمه مجیدی کسرینه
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.