• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
پارس وی دی اس
11
فرماندار کاشمر

سودجویان در کاشمر آرامش و امنیت جامعه و بازار را بر هم می‌زنند

  • کد خبر : 758
  • ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵
سودجویان در کاشمر آرامش و امنیت جامعه و بازار را بر هم می‌زنند
محمدعلی نبی‏ پور گفت: به‌رغم افزایش تقاضا در ایام ماه مبارک رمضان، ولی متأسفانه عده‌ای سودجو به دنبال برهم زدن آرامش و امنیت جامعه و بازار هستند.

نبی ‏پور در جلسه ستاد تنظیم بازار افزود: تمام تلاش مجموعه مدیریت شهرستان این است تا اقلام ضروری و موردنیاز شهروندان در ماه مبارک رمضان با قیمت مناسب و تنظیم بازار در نقاط مختلف توزیع شود.

وی اظهار کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون 20 تن شکر، 15 تن قند و 24تن برنج در نقاط مختلف شهرستان توزیع گردیده است.

فرماندار کاشمر افزود: در راستای رفاه حال همشهریان جهت توزیع گوشت گرم در ایام ماه مبارک رمضان در سطح شهرستان پیگیری شده است.

وی گفت: با شروع ماه رمضان تقاضای مردم برای اقلام اساسی بیشتر شده و انتظار می‌رود تأمین اقلام ضروری در این ایام با مشکل مواجه نباشد اما به‌رغم افزایش تقاضا در این ایام متأسفانه شاهدیم عده‌ای سودجو به دنبال برهم زدن آرامش و امنیت جامعه و بازار هستند.

وی تأکید کرد: با افزایش گشت‌های مشترک در سطح بازار باید با این افراد به‌طورجدی برخورد قضایی شود.

فرماندار کاشمر با بیان این‏که جدیت و پیگیری و دقت ما مانع سوءاستفاده برخی افراد سودجو خواهد شد، افزود: موضوع کنترل و تنظیم بازار به‌ویژه در ایام ماه مبارک رمضان باید جدی گرفته شود.

وی با اشاره به این‏که باید با افراد سودجو و منفعت‌طلبی که به دنبال برهم زدن امنیت بازار و جامعه باشند برخورد جدی گردد، گفت: به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا مراکز بیشتری برای توزیع اقلام تنظیمی بازار در مناطق کم برخوردار و ضعیف پیش‌بینی گردد.

فرماندار کاشمر با تأکید بر اجرای گشت‌های مشترک تنظیم بازار در ایام ماه مبارک رمضان عنوان کرد: در کنار گشت‌های مشترک، بازرسین اتحادیه‌ها و اتاق اصناف باید از قبل فعال‌تر بوده و نسبت به کنترل بازار جدیت بیشتری داشته باشند.

وی دقت و سرعت بیشتر تعزیرات حکومتی جهت رسیدگی به پرونده‌ها را خواستار شد و افزود: عدم مسئولیت‌پذیری باعث رهاشدگی بازار شده و این امر اعتماد عمومی را نسبت به مسئولین سلب می‌کند.

وی تأکید کرد: در وضعیت کنونی نباید برخی دستگاه‌های خدماتی، خود بر گرانی‌ها دامن بزنند، زیرا اگر هر یک از دستگاه‌های اجرایی سطح  نظارت درون‌سازمانی بر زیرمجموعه خود را افزایش دهند با مشکلات کمتری مواجهیم.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=758
  • منبع : آوای کاشمر
پارس وی دی اس

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.